Diskriminacija u Rovinju

U KAFIĆU GOSTE DOČEKIVAO S DVA CJENIKA Inspekcija je obavila svoje

Slika nije dostupna
U jednom Rovinjskom kafiću goste dočekuju s dva cjenika - jedan za domaće, jedan za strane goste. I ne samo to, različite su i cijene u zatvorenom i na otvorenom prostoru kafića. Inspekcija je obavila svoje, vlasniku slijedi - optužni prijedlog za diskriminaciju.

Terasa kafića koja u Rovinju nudi najskuplju kavu i jučer je bila prazna. Uz jednu iznimku, na stolovima nema skupih cjenika. Vlasnik je i dalje nedostupan, a gosti razočarani.

Ugostitelji i sugrađani znaju da ovo Rovinju nosi loš glas. Ipak, ističu, cijene su u drugim lokalima puno niže i jednake za sve goste.

'Ako je cjenik na stolu i piše ta cijena je ta cijena, kasnije što bude da on da popust ili nešto ali da postoje dva cjenika je malo apsurdno', kazao je ugostitelj Davor Antolović. Upravo je taj slučaj pročešljao inspektor ministarstva turizma. Utvrdio je da postoje različite cijene istih vrsta usluga.

Zbog utvrđenog prekršaja, a kojim se na primatelja usluga ne smiju primjenjivati diskriminirajući zahtjevi uvjetovani državljanstvom te mjestom prebivališta ili boravišta, uručena je ugostitelju pisana obavijest kojom se obavještava da ovlašteni tužitelj namjerava podnijeti optužni prijedlog protiv počinitelja navedenog prekršaja u roku od 15 dana od dana završetka inspekcijskog nadzora.

Visoke cijene u sezoni nisu novost. Dubrovnik duži niz godina nudi skupe kave i obroke u restoranima. Čini se kako turiste ipak ne bole toliko visoke cijene. Oni će uslugu platiti. Problem su očito različite cijene. Nitko ne voli da ga se vuče za nos.

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr