U Hrvatskoj je u prvih osam mjeseci ove godine prodano 47.659 novih putničkih vozila, što je 12,1 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, dok je samo u kolovozu prodano 3.296 novih vozila ili 5,1 posto manje u odnosu na isti lanjski mjesec, podaci su Promocije plus objavljeni u srijedu.
Najviše novih putničkih vozila od siječnja do kraja kolovoza prodala je Škoda, njih 6.346, što je 13,3 posto od ukupne prodaje. Drugi je Volkswagen s prodajom od 5.526 novih vozila i udjelom u ukupnoj prodaji od 11,5 posto, treći je Renault. Novih Renaulta u Hrvatskoj je prodano 3.582, što je udjel od 7,5 posto u ukupnoj prodaji, dok je Opel sa svojih 3.255 prodanih vozila na četvrtom mjestu. Opel pri tome drži 6,8 posto tržišta, a Toyota sa 3.065 prodanih primjeraka 6,4 posto.
Škoda Octavia bila je najprodavaniji model i u kolovozu budući da je Octaviu odabrao 171 kupac. VW Tiguan je na drugom mjestu najprodavanijih s prodajom od 148 komada, treća je Kia Stonic (104). Suzuki Vitara našla je put do 90 kupaca, Hyundai Tucson do njih 83.
U dosadašnjem dijelu godine najviše je prodano benzinaca, njih 25.178, što je 52,8 posto od ukupne prodaje. Hibrida je prodano 23,8 posto ili 11.358 vozila, a dizelaša 8.827, odnosno 18,5 posto. Potpuno električni pogon odabralo je 1.373 kupaca odnosno 2,9 posto, a LPG njih 923 ili 1,9 posto.