S više od 105 godina povijesti, Forbes je globalni lider kad su u pitanju poslovne i ekonomske vijesti, a od sada je dostupan i na hrvatskom jeziku. Digitalno izdanje Forbesa u Hrvatskoj će pokrivati širok spektar tema, uključujući poslovne vijesti, analize tržišta, intervjue s liderima industrije, poduzetnicima i stručnjacima. Čitateljima će predstavljati i globano popularne Forbesove liste.
Forbes je renomirani medijski brend čija je misija potaknuti sistemske promjene u poslovanju, kulturi i društvu kroz priče uspješnih pojedinaca, poduzetnika i inovatora. To je brend koji inspirira, educira i potiče na akciju.
"Uzbuđeni smo što je naš partner United Media pokrenuo Forbes izdanja u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini", rekao je Peter Hung, predsjednik Forbesa za licencirana izdanja. "Pokretanje ovih novih globalnih izdanja u Adriatic regiji pokazuje Forbesovu nepokolebljivu posvećenost zagovaranju globalnog poduzetništva i unaprjeđenju našeg prisustva širom Europe."
"Iznimno smo ponosni na ovo partnerstvo s Forbesom i uzbuđeni zbog pokretanja pet novih digitalnih izdanja. U poslovnom svijetu, dostupnost relevantnih, točnih informacija i analiza su od presudnog značaja za donošenje dobrih poslovnih odluka. Forbes je brend s dugom poviješću, brend koji je sinonim za pouzdanost, vrijednost, ali i prestiž, brend koji inspirira. Zato nam je jako drago što smo u prilici publici u regiji predstaviti nove portale koji će im donijeti ekskluzivne uvide i informacije o lokalnim i globalnim poslovnim prilikama", istaknula je Aleksandra Subotić, izvršna direktorica kompanije United Media.
Pridužite se i Forbes zajednici u Hrvatskoj. S novim digitalnim izdanjem forbeshrvatska.com biznis i uspjeh su nadohvat ruke. Forbes Hrvatska možete pratiti i na društvenim mrežama: Facebook, Instagram i X.
Kroz partnerstvo sa Forbesom, kompanija United Media, koja posluje u okviru United Grupe, učvršćuje poziciju medijskog lidera u jugoistočnoj Europi. Kompanija u svom portfelju ima više od 120 medija: 60 televizija, 40 portala kao i radiostanice i štampana izdanja. Posluje u osam zemalja i zapošljava 4.200 ljudi.