U Croatia Airlinesu još uvijek nema dogovora stjuardesa i pilota s Upravom. Ni nakon nove runde pregovora niti jedna strana ne popušta. Kompanija, kojoj je štrajkom narušen ugled, trpi štetu i gomila dugove. Samo jedan dan u štrajku stajao ih je milijun kuna, a već sutra Upravu čekaju novi problemi. Podržat će ih i još neke zračne luke, pa zračnom prometu prijeti novi kaos.
I dok jedni zaposlenici nastavljaju štrajk, oglasili su se i 'obični zaposlenici' Croatia Airlinesa koji su pokrenuli potpisivanje peticije protiv štrajka. Kažu: Želimo nastavak poslovanja CA i ne želimo postati dio nezaposlenih građana u Hrvatskoj.
Njihovo pismo prenosimo u cijelosti:
'Mi, "obični zaposlenici" Croatia Airlinesa, koji čine veliku većinu kompanije pokrenuli smo potpisivanje peticije protiv štrajka Sindikata kabinskog osoblja zrakoplova (SKOZ) i Hrvatskih sindikata prometnih pilota (HSPP). Peticija je pokrenuta jer želimo nastavak poslovanja Croatia Airlinesa i ne želimo postati dio velikog broja nezaposlenih građana u Hrvatskoj. U trenutku kada u Hrvatskoj građani štrajkaju jer ne primaju redovno plaću naši kolege štrajkaju jer im prosječna primanja iznose i do 28 tisuća kuna.
>> Croatia Airlines jučer izgubila milijun kuna!
Razumijemo da se naši kolege bore za prava, ali ako to znači da za mjesec dana svi nećemo imati gdje raditi onda to ne podržavamo i ne odobravamo! Oni će uzeti ogromne otpremnine za koje pregovaraju i zaposliti se u drugim zrakoplovnim kompanijama, a mi ćemo ostati na cesti. Ako je nekim kolegama koji rade u Croatia Airlinesu dovoljna plaća od 4000 i 5000 kn, a u nekim slučajevima i manje, opravdano se pitamo zašto kolegicama u SKOZU nije dovoljna prosječna plaća od 9500 kn?
Ovim putem apeliramo na Vas, da se čuje glas i ostalih zaposlenika koji tiho i marljivo rade svoj posao daleko od kamera, ne sjede u kafiću pored zgrade Uprave boreći se za svoja prava uz kavicu, već naprosto žele imati gdje raditi i redovno primati plaću. Uistinu ne vidimo razloga zašto bi itko od naših kolega ustrajao na štrajku – primanja su iznadprosječna, isplaćuju se redovno, zaposlenici imaju različite povlastice kako što su besplatne karte, imaju osiguran besplatni prijevoz, ali to im očito nije dovoljno.'
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook