Prilika za bolju zaradu

Nova strategija hrvatskog turizma - difuzni hoteli!

Slika nije dostupna
U oglašavanju i privlačenju gostiju uštedjeti bi mogli i iznajmljivači soba i apartmana! I to kroz udruživanje sa susjedima. Uz novu strategiju hrvatskog turizma, cijele ulice, pa čak i četvrti trebali bi se pretvoriti u difuzne hotele!

Bit će to za njih, prije svega, veliko olakšanje jer će imati ujedinjen izlazak na tržište, jedno mjesto za prijavu i odjavu gostiju, pa čak i zajedničku službu za čišćenje. Razni oblici udruživanja na Jadranu već postoje, no difuzni hoteli nešto su sasvim novo. Kriteriji su visoki, pa se tako neće moći dogoditi da jedna soba u ulici ima dvije, a druga četiri zvjezdice. Značit će to onda i neophodno podizanje kvalitete.

'Kad bismo se skupili svi zajedno, imali bi enormna sredstva i mogli bi se jako dobro reklamirati. Mi imamo 6 mjeseci popunjenosti naših apartmana', kaže iznajmljivač Vladimir Benak.

No, tako nije svugdje. Zato bi upravo difuzni hoteli trebali ojačati privatni smještaj. Prosječna popunjenost zasad iznosi 50 dana u sezoni. Cilj ju je podignuti na najmanje 90 dana. Prednosti ovakvog odmora su brojne.

>> U rujnu Hrvatska ponovno ruši rekorde!

Hrvatski turizam raspolaže s 935 tisuća ležajeva. Od toga je čak 450 tisuća u privatnom smještaju. Prije udruživanja, potrebno je riješiti zahtjevan zadatak. 'Ujednačiti ponudu. Zapravo, obići sve te male iznajmljivače i nekako ujednačiti smještaj' kazala je iznajmljivačica Renata Papić Longin.

Da bi što uspješnije povezali sve sobe u jednoj ulici, vlasnici priželjkuju modernizaciju. 'POS aparate za plaćanje turista koji dolaze, žele platiti kreditnom karticom ili nam možda ministarstvo i turistička zajednica može pomoći da sredimo te naše zgrade', kaže iznajmljivačica Gordana Stojić.

Za turističke izazove iznajmljivači su većinom spremni. Nove rezervacije bit će im najbolja potvrda.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook