Dok se u gradu priča o naplati parkinga kroz cijeli grad Zagreb, Milan Bandić mudro šuti i traži strpljenje. Kažu, čuli su građani već sve. I jesu, no ta im se ideja nimalo ne sviđa.
"Jest proširio parkiranje. Jest povećao cijene. Je zapustio Grad", komentirao je Nebojša, stanovnik Zagreba.
Da se ne bi trebalo naplaćivati parkirno mjesto, mišljenja je naravno i gradska oporba. Smatraju da gradonačelnik ovim potezom krpa rupe u proračunu.
"To bi bilo novih sto tisuća naplatnih parkirnih mjesta. Time bi se uprihodilo na godišnjoj razini negdje oko 30 milijuna kuna. To je samo tri posto od onoga što trenutno nedostaje u gradu Zagrebu", komentirao je Matej Mišić, zastupnik SDP-a u Gradskoj skupštini.
Nedostajat će, čini se, i dio cesta i pješačkih zona zbog novo iscrtanih parkirnih mjesta. Prometni stručnjak je izračunao kako cesta koja je projektirana na sedam metara, sada iznosi pet metara i 40 centimetara.
"1,60 metar ceste je uzurpirano na račun parkiranih automobila. To ugrožava sigurnost pješaka pogotovo djece jer znamo da je u blizini škola", pojasnio je Goran Husinec, prometni stručnjak.
I dalje se događa da u blizini škole pješačkog prijelaza gotovo i nema. Sam nogostup je uzurpiran i nema dovoljno mjesta za prolaženje pješaka.
Teško se prolazi i na više mjesta u gradu. Izračunali smo kako gotovo dva metra u dvosmjernoj ulici zauzimaju parkirani automobili pa nije ni čudo da se teško mimoilaze.
Na ovu temu kontaktiran je i ZagrebParking. Oni su rekli da ocrtavanje parkirnih mjesta nije u njihovoj nadležnosti već u nadležnosti Grada Zagreba. Točnije, u nadležnosti jednog čovjeka, koji u donošenju važnih gradskih odluka, mišljenje struke voli zaobilaziti.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr