Vijest o prekidu radova na Dalmatini šokirala je cijeli hrvatski jug. Upućeni su apeli Vladi i zastupnicima da Ploče, Metković i Dubrovnik ne ostanu odsječeni. Stoga je danas ministar mora prometa i veza Božidar Kalmeta požurio demantirati tu vijest.
>> Dubrovnik: Vlahušić uputio apel za pomoć gradu
Radovi bi, kaže Kalmeta, trebali biti nastavljeni uskoro. Znakovito, vijest o nastavku, uslijedila je dan nakon puštanja iz pritvora Slavena Žužula, vlasnika tvrtke Skladgradnja čiji su strojevi angažirani upravo na trasi prema Pločama. Dubrovnik neće ostati prometno izoliran. Nakon kratke stanke, cesta prema Dubrovniku ide dalje. 'Da, da, nema govora o odustajanju od gradnje. Obustava je bila samo dva tri tjedna', rekao je Kalmeta. Pusta gradilišta posebno su razočarala Dubrovčane koji se zbog loše prometne povezanosti ionako osjećaju kao da su na kraju svijeta. Gradonačelnik Andro Vlahušić uputio je apel svim moćnicima s dubrovačkog područja da se založe za nastavak gradnje. Među njima i predsjedniku Sabora. 'Bolje bi bilo da se konkretnije, operativnije i zdušno zalaže za rješavanje dubrovačkih problema', komentirao je gradonačelnikov apel, predsjednik Sabora Luka Bebić.
Iako smatra da autocestu treba graditi, kad bi morao izabrati između Pelješkog mosta ili autocesta, Bebić kaže: 'Mislim da je prioritet spoj na Ploče i daljnja gradnja autoputa prema Dubrovniku.' Gradnja je stala jer je trebalo uskladiti ugovore u kojima se spominje dovršetak gradnje koji će zbog krize trajati nešto duže. Vlada će uskoro donijeti jednogodišnji plan gradnje.'S tim da će i ti radovi biti sukladno onome da se prolongira jer novaca nema i rokovi ne mogu biti oni o kojima smo nekad govorili', rekao je Kalmeta. Obustavu radova Dubrovčani su dočekali s razočaranjem. 'Šteta što su zaustavili jer Dubrovnik je poznat grad i on bi trebao biti prioritet', smatraju građani. Novca nema, a priče o preplaćenim radovima posebno ljute i radnike na Dalmatini, ali i Dubrovčane koji žele riješiti prometne probleme. A i ovakvih bi strašnih prizora bilo znatno manje.