Da bi sredio zube - gospodin Alessandro prešao je više od 800 kilometara. Iz Rima je doputovao u Zagreb. 'Odlučio sam doći ovdje jer sam se raspitao o cijenama u Italiji i bilo je preskupo. Nisam si to mogao priuštiti. Čuo sam o dentalnom turizmu u Hrvatskoj i došao', kaže Alessandro.
Razlika u cijenama usluga najčešći je razlog zbog kojeg stranci dolaze u Hrvatsku. 'Razlika je 30-40 posto', dodaje Alessandro.
Iako je Istra poznata po dentalnom turizmu, sve je konkurentniji i Zagreb. Doktor Frntić kaže da Hrvatska ima veliki i neiskorišteni potencijal kada je riječ o zdravstvenom turizmu.
'Trebamo raditi na kvaliteti prvenstveno, ne na kvantiteti, nego na kvaliteti pružanja usluge i to je jedino dugoročno što će nam se vratiti', kaže vlasnik ordinacije dr. Mladen Frntić.
Slično razmišljaju i u Daruvarskim toplicama. Kapacitet od 300 kreveta solidno je popunjen cijele godine, a gosti dolaze iz cijelog svijeta.
NOVA TURISTIČKA MEKA Nudi nešto što drugi možda i nemaju - 'Magičan je'
Zdravstveni turizam najbrže je rastuća grana turizma i vrlo isplativa. Radi se kroz cijelu godinu, gosti koji dolaze radi liječenja u pravilu duže ostaju.
'Cijena takvih programa je također puno izdašnija i veća u odnosu na klasične turističke dolaske', kaže ravnatelj Daruvarskih toplica Marcel Medak.
Hrvatska trenutačno nudi 94 hotela koja pružaju wellness usluge, 15 specijalnih bolnica, veliki bolnički sustav i stotine ordinacija koje pružaju medicinske usluge.
'Postoji statistika od 300-tinjak milijuna eura koje RH uprihodi kroz desetak tisuća uzaposlenih koji rade na poslovima pružanja usluga u zdravstvenom turizmu', kaže Lejla Krešić Jurić, direktorica sektora za turizam HGK.
Procjenjuje se da se radi o tržištu koje bi moglo dosegnuti prihode od milijardu eura. Ostvarenju velikih brojki trebao bi pomoći i akcijski plan koji su ministri Varga i Lorencin jučer predstavili.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook