Francuski investitor s kojim je suradnju započela bivša, a nastavila aktualna vlada čini se - nema novca. Rok za ispunjavanje ugovornih obveza istječe u srijedu. Strpljenje Banskih dvora je pri kraju. Ministar Hajdaš Dončić ekskluzivno otkriva - ne ispune li Francuzi svoj dio dogovora - moguće je otkazivanje cijelog posla i raspisivanje novog natječaja.
>> Hrvatski građevinari ostaju bez posla na gradnji novog terminala Plesa?!
Francuski investitor koji je na natječaju dobio koncesiju za izgradnju moderne zračne luke još uvijek nije ispunio sve uvjete. 'Ovaj tjedan je zadnji rok da li će se sve točke usuglasiti, ako se usuglase radovi počinju koncem devetog, početkom desetog mjeseca, kada će biti izdana građevinska dozvola. Ako se ne usuglase mi ćemo raspisati novi natječaj za koncesiju', poručio je ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić.
Iz francuskog konzorcija nema komentara tek poruka da je u srijedu važan sastanak o budućnosti projekta zračna luka Zagreb. 'Ekonomska i financijska situacija se promijenila od trenutka kada su oni krenuli u postupak koncesioniranja, tu se sada uključila i Svjetska banka i EIP. Koji imaju posebna pravila i ostalo je svega nekoliko točaka za definirati. Nama nije u interesu da popustimo jer postoji nekakav koncesijski ugovor', kaže Hajdaš Dončić.
U prvoj fazi investicija je teška 190 milijuna eura. Bivši ministar uvjerava kako Francuzi nemaju problema s novcem. 'Nema razloga od strane investotora, pa čak je i financijska konstrukcija zatvorena, sve je isključivo na strani Vlade', kritizira HDZ-ov saborski zastupnik Ivan Domagoj Milošević.
Izgubiti Francuze kao investitore za zračnu luku bilo bi loše smatra Milošević. 'Zračna luka zagreb je najjasniji primjer kako je Vlada nesposobna pokrenuti nove investicije, a uz to i rast i zapošljavanje', ističe on. Riješe li se ovaj tjedan svi sporovi na razini Vlada-investitor, prve lopate mogle bi u akciju već na jesen.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook