Ostali u čudu

Mnogi Zagrepčani ostali vjerni Gradskoj plinari, a dobili uplatnice Međimurje-plina: Šok je bio još i veći kad su ugledali iznos

Gužve pred zagrebačkom plinarom - 4 Foto: Ronald Gorsic/Cropix
Nekima su, unatoč tome što su odlučili ostati vjerni Gradskoj plinari, stigle uplatnice Međimurje-plina za listopad, studeni i prosinac, a uz njih i ugovor za prelazak na istoimenog opskrbljivača.

Nakon što su stanovnici Zagreba i okolice dobili novog opskrbljivača plinom u javnoj usluzi, Međimurje-plin, a Gradska plinara Zagreb - Opskrba (GPZO) postala privatni opskrbljivač, počele su stizati i prve akontacije za jesenske mjesece, a s njima i prve teškoće za neke korisnike.

Naime, posljednjih dana može se čuti kako su nekima, unatoč tome što su odlučili ostati vjerni Gradskoj plinari, stigle uplatnice Međimurje-plina za listopad, studeni i prosinac, a uz njih i ugovor za prelazak na istoimenog opskrbljivača. Građani su stoga zbunjeni i ne znaju što im je činiti.

Računi i ugovor Međimurje-plina Foto:Snimila čitateljica

"Potpisala sam i javila stanje plinomjera 14. rujna da ostajem kod Plinare Zagreb, a danas sam u poštanskom sandučiću pronašla uplatnice Međimurje-plina", požalila se jedna stanovnica Prečkog na Facebooku u grupi Prečko moj kvart.

Ugovor s GPZO Foto:Snimila čitateljica

Uslijedile su mnoge reakcije korisnika koji su potvrdili da im se dogodilo - isto.

"Tako je i meni stiglo za 10., 11. i 12. mjesec, po 100 eura za svaki. Rok je do 20. u mjesecu, naravno, nisam ništa još uplatila", poručila je jedna djevojka, na što joj je jedna korisnica odgovorila:

"I meni su računi dvaput veći nego što sam plaćala dosad."

Jedna se pak korisnica požalila da su joj stigle uplatnice obaju opskrbljivača i također se požalila na iznose.

Zatražili smo stoga objašnjenje Gradske plinare Zagreb, a dobili smo sljedeći odgovor:

"Kod manjeg dijela kupaca Gradske plinare Zagreb – Opskrbe poteškoće su nastale u procesu zaprimanja, obrade i registracije zahtjeva za promjenu opskrbljivača te dokumentacija nije aktivirana s 1. 10. 2024., nego tijekom mjeseca listopada 2024. ovisno o datumu početka ugovora zavedenog u Registru obračunskih mjernih mjesta (dalje u tekstu: ROMM) koji se vodi kod Hrvatskog operatora tržišta energije.

Nažalost, dio kupaca dostavio je dokumentaciju koja se zbog visokih informatičkih standarda nije mogla obraditi i proslijediti u Registar obračunskih mjernih mjesta. Većinom je to dokumentacija koja je fotografirana i poslana preko mobilnih telefona.

Stoga molimo kupce da se obrate našem Centru za potrošače na adresi Radnička cesta 1, Zagreb, također pitanja mogu postaviti na e-mail kucanstvo@gpz-opskrba.hr, telefonom na broj 01/700 14 40 i na brojevima telefona Pozivnog centra ZGH 072 500 400.

Ispričavamo se zbog navedenih poteškoća te naglašavamo kako odabrani status za koji ste se izjasnili popunjavanjem i slanjem dokumentacije svakog kupca Gradskoj plinari Zagreb - Opskrbe nipošto nije upitan.

Opskrbljivač u obvezi javne usluge tijekom mjeseca listopada dijelu kupaca koji se u ROMM-u vode kao kupci Gradske plinare Zagreb - Opskrba, neosnovano je poslao račune/rate za naredno kvartalno razdoblje od 10. do 12. mjeseca 2024. godine. Zbog navedenih poteškoća u registraciji opskrbljivač u javnoj usluzi imao je pravo na naplatu samo dijela potrošnje plina, i to u razdoblju od 1. 10. 2024. do datuma početka ugovora kod Gradske plinare Zagreb - Opskrbe koji se vodi u ROMM-u, a koji označava početak obračuna potrošnje kod Gradske plinare Zagreb - Opskrba.

Molimo kupce da prije plaćanja primljenih računa provjere s opskrbljivačem u obvezi javne usluge osnovanost obračuna i zatraže ispravak izdanih akontacijskih rata. Kupcima čija dokumentacija nije bila aktivirana s prvim danom mjeseca listopada kod operatera energije u postupku smo slanja dopisa u kojemu je naveden datum aktiviranja dokumentacije kod Hrvatskog operatera energije", navode iz Gradske plinare Zagreb.

Oglasili su se i iz Međimurje-plina, a za DNEVNIK.hr su poručili sljedeće:

"Kupci koji su evidentirani od strane GPZ Opskrba i čiji podaci su nam dostavljeni od 1. listopada koriste opskrbu plinom u obvezi javne usluge.

Način rada GPZ Opskrbe ne bismo komentirali, oni su ti koji kupcima moraju objasniti jer može biti da su dostavili obrasce zahtjeva za promjenu opskrbljivača bez potpisa kupaca o čemu smo i upoznali HERA-u te im dostavili sve nepotpisane obrasce zahtjeva.

Cijena je iskazana na računu, kao i subvencija Vlade RH, a osnovica je utvrđena na temelju zadnjeg tromjesečja 2023. godine (10., 11. i 12. mjesec) pojedinačne (vlastite) potrošnje, a koje su evidentirane u HROTE Registru obračunskih mjernih mjesta (ROMM) od strane GPZ distribucije", poručili su iz Međimurje-plina.

Pročitajte i ovo Teškoće s akontacijama Napokon se oglasio Holding: Evo što učiniti ako ste odlučili ostati korisnik Plinare, a stigao vam je račun Međimurje-plina

Pročitajte i ovo uzbuna u otočnoj zemlji FOTO Stiže supertajfun, vlasti izdale upozorenja na valove od 8 metara: "Cijela zemlja bit će pokrivena olujnim krugom"

Pročitajte i ovo Nemojte zaboraviti! Od danas važna promjena za vozače: Ako ne želite platiti kaznu, ovo morate napraviti