'Intenzitet organizacije i održavanja seminara narasli su od 1. siječnja ove godine, što zbog novih poslova koji su dodijeljeni Poreznoj upravi, što zbog podrške novog menadžmenta za taj segment rada', ističu u Ministarstvu financija.
>> Financial Times: Porezni inspektori posljednja su stvar koja treba hrvatskom gospodarstvu
Seminari kojima su nazočili najviši rukovodeći službenici Porezne uprave održani su u Splitu, Rijeci, Varaždinu, Zagrebu i Slavonskom Brodu, a teme su bile promjene u poreznom zakonodavstvu te obveze Porezne uprave vezane za pristupanje Europskoj uniji. Ti seminari održani su u periodu između lipnja i srpnja.
Troškovi seminara održanog u hotelu Lav u Splitu iznosili su ukupno 68.265 kuna, za noćenje 39 osoba te troškova večere prvog dana i ručka drugog dana održavanje seminara. Hotel Lav je jedini hotel koji je početkom turističke sezone mogao ponuditi tražene kapacitete za potrebe održavanja seminara, istaknulo je Ministarstvo.
Troškovi u hotelu Jadran i Neboder u Rijeci iznosili su ukupno 30.112 kuna što predstavlja 29 noćenja, te troškove večere prvog dana seminara i ručka drugog dana seminara.
Troškovi u hotelu Turist u Varaždinu iznosili su ukupno 23.488 kuna za 21 noćenje te troškove ručka prvog dana seminara i večere drugog dana seminara.
U Slavonskom Brodu sudjelovalo je 60 službenika, uz troškove od oko 30.000 kuna.
U Zagrebu je predviđen seminar 55 službenika, koji je održan u prostorijama Apisa i gdje korištenje dvorane nije naplaćeno, tako da je jedini trošak predstavljao ručak za iznos od oko 5.000 kuna.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebooka