Trojac osumnjičen za stravičnu željezničku nesreću koja se dogodila 24. srpnja na relaciji Zagreb-Split, a u kojoj je smrtno stradalo šest putnika, još će mjesec dana provesti u pritvoru zbog mogućeg utjecaja na svjedoke. Ivan Medak bivši je direktor Sektora ekologije i zaštite u HŽ Infranstrukturi, Ivan Tomašković direktor je trgovačkog društva 'In-trade', a Jozo Bazina koji je njegov tast, savjetnik je u istom trgovačkom društvu preko kojeg je nabavljen sporni retardant, sredstvo kojim su prskana pruga zbog zaštite od požara.
>> Medak dobio otkaz zbog željezničke tragedije
Osnovano se sumnja kako je Medak izravno dogovorio sklapanje ugovora o nabavi spornog retardanta, a da o tom nije obavijestio nadređene. Vještačenje Centra za kriminalistička vještačenja pokazalo je da se retardant 'TG-300' kojim je bila tretirana pruga u Rudinama kad se nanese na ravnu i zagrijanu površinu pretvara u tvar poput voska. Istim vještačenjem je nedvojbeno utvrđeno da od sredstva kojim je tretirana pruga nakon isparavanja vode ostaje na njoj ostaje tekućina poput ulja.