Strateški marketing plan, težak 4,5 milijuna kuna, trebao bi biti gotov do konca ove godine, najavila je direktorica HTZ-a Meri Matešić. Po prvi put HTZ je pri izradi koristio istraživanje, konkretno devet europskih tržišta koje je on line provela agencija Ipsos.
Ono je, pak, donijelo već više manje poznate činjenice o Hrvatskoj. Deset tisuća ispitanih, starijih od 18 i više platežne moći potvrdilo je da su nam najveći aduti isti onima Španjolske i Kariba.
'Ono po čemu smo najprepoznatljiviji i što je osnovna asocijacija turistima i potencijalnim turistima koji biraju Hrvatsku kao svoju odmorišnu destinaciju su sunce i more', rekla je Matešić.
Najpoznatija odredišta, pak, većini su Dubrovnik, Split, Istra, Dalmacija i Zagreb, dok bi umjesto Hrvatske otputovali drugdje zbog visokih cijena i manjka sadržaja.
>>HTZ: U svibnju 14 posto dolazaka i 18 posto noćenja više nego isti mjesec lani
'Na dvije stvari možemo utjecati. To su cijene i sadržaj, na loše vrijeme ne možemo utjecati', rekla je Matešić.
Dugoročni marketing plan trebao bi dati odgovor na koja se tržišta i autohtone proizvode trebamo posebno usmjeriti kako bi ostvarili jedan od glavnih ciljeva - Hrvatsku među 20 top svjetskih destinacija. (Media servis)
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook