BRAND LEADER

Mali Lošinj nagrađen za turizam!

Grad Mali Lošinj je primio nagradu BRAND LEADER AWARD 2014 za izuzetan doprinos održivom razvoju turizma u Jugoistočnoj Europi koju je dodijelio stručni kolegij 4. Poslovne konferencije 'Održivi razvoj i konkurentnost turističkog proizvoda Jugoistočne Evrope – SEET 2014'

Grad Mali Lošinj je primio nagradu BRAND LEADER AWARD 2014 za izuzetan doprinos održivom razvoju turizma u Jugoistočnoj Europi koju dodjeljuje stručni kolegij 4. Poslovne konferencije 'Održivi razvoj i konkurentnost turističkog proizvoda Jugoistočne Evrope – SEET 2014'.

Nagradu BRAND LEADER AWARD 2014 u ime Grada Mali Lošinj, u Sava centru u Beogradu, primila je direktorica Turističkog ureda TZ Grada Malog Lošinja, Đurđica Šimičić.

Nagrada „Brand Leader Award se dodjeljuje na osnovu niza standardiziranih kriterija koji podrazumijevaju inovativnost, visok stupanj tržišne prepoznatljivosti i pozicioniranja autentičnog proizvoda.

Dodjeljuje se 10 godina u cilju afirmacije najistaknutijih tvrtki, institucija, pojedinaca i medija koji kontinuiranim pozitivnim razvojem i inovativnim strategijama postavljaju više standarde i unapređuju tržište te daju izvanredan doprinos u popularizaciji privrednog potencijala, kreiranja konkurentnog tržišta.

Doznajte koja su mjesta najdraža našim turistima

''Odgovornost je izuzetno velika u upravljanju Gradom i destinacijom Lošinj, koja je prepoznata u javnosti po dugoj tradiciji turizma. Ključnim u razvoju Lošinja smatramo održivi razvoj i odgovorni turizam. Upravo radi toga jer smo zajedno s Instituom za turizam iz Zagreba te sa stanovnicima lošinjskog arhipelaga osmišljavali strategiju razvoja turizma do 2020., implementiramo segmente u naš razvoj, čime čuvamo prostor, u isto vrijeme se razvijamo kao destinacija izvrsnosti i destinacija snažnog investicijskog ciklusa. Ponosan sam našim građanima, koji su implementirali ekološka rješenja u svoj rad i život, jer samo održivim razvojem možemo stvarati preduvjete za razvoj i budućnost Lošinja', izjavio je gradonačelnik Grada Malog Lošinja Gari Cappelli.

U cjelodnevnom programu je sudjelovalo više od 30 eminentnih govornika, a posebna pažnja je posvećena organizaciji B2B sastanaka između potencijalnih partnera među kojima su bili prisutni visoki predstavnici relevantnih institucija i strukovnih udruženja, kao i turoperatora iz EU, Rusije, Kine, SAD, Indije, Turske; vodeći međunarodni stručnjaci za održivi razvoj i poslovanje u turizmu, donosioci odluka vodećih tvrtki iz turizma, avio i cestovnog prometa, turističkih agencija, predstavnici državnih i lokalnih uprava, strukovnih udruženja, obrazovnih i javnih institucija, predstavnici
financijskih institucija, vodeći regionalni mediji.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook