No, Hrvatska je od gradnje odustala. Novca ima samo za 3,5 kilometra autocesta pa će njime izgraditi kratku dionicu od Sredanaca do granice s Bosnom i Hercegovinom. Baranjska dionica Koridora sljedećih godina, neće doći na red. Baranjci su izračunali koliko će izgubiti s time. 'Bez koridora 5C Baranja će teže napredovati. Kad dođe cesta, ona otvara nove sadržaje, od smještajnih kapaciteta do benzinskih postaja', kaže Zoran Kontak, načenik Općine Popovac.
>> Autocesta Zagreb - Sisak tri puta skuplja od Dalmatine!
>> Autocesta koja vodi u 'XXX' svijet
No, umjesto na Mađarsku, hrvatski će strojevi na granicu s Bosnom i Hercegovinom. Na kojoj nema ni metra izgrađenog koridora. S druge strane, Mađarska je poštovala ugovor i izgradila autocestu do hrvatske granice. Budimpešta ne želi biti odsječena od Jadrana. 'Ne znam kako će se prijateljima u Mađarskoj objasniti činjenica da se odjednom odustaje od potpisanog sporazuma', pita se Osječko-baranjski župan Vladimir Šišljagić.
Za vrijeme dok je bio na vlasti, bivši premijer Ivo Sanader je s otvaranja ove dionice poručio kako bi se ona mogla spojiti s Dubrovnikom. 'Zašto ovu autocestu ne nazvati Osijek-Dubrovnik?', pitao se tada Ivo Sanader. No, od tada, ne da Osijek nije spojen s Dubrovnikom, već nije spojen ni s Belim Manastirom. 'Vladina odluka dokazuje da joj nije stalo do Slavonije i Baranje jer bi autocesta prema Mađarskoj svakako pomogla tom kraju', kaže glavni tajnik SDP-a Igor Dragovan. Za spajanje Hrvatske i Mađarske autocestom, potrebne su tri milijarde kuna. Prema svemu sudeći, na ovom će se projektu paučina dugo zadržati.