19:15 - Prosvjed je završio stihovima poznate pjesme 'Kad bi svi' koju je zapjevalo 25.000 ljudi, što je ujedno i službena procjena okupljenih od strane zagrebačke policije.
19:00 - Na pozornicu se popelo uvijek popularno Hladno pivo čiji je vokal, Mile Kekin, po struci također profesor. 'Bog, domovina, nacija', stihovi su pjesme 'Firma' koja je odmah naišla na opće odobravanje, a još veće oduševljenje zavladalo je na stihove pjesme 'Ezoterija'. 'Nek maknu ruke s mog volana, nek maknu dupe sa mog sica, ja putujem bez GPS-a, GPS-a sa nebesa', pjevao je Mile Kekin s još 25.000 ljudi na glavnom zagrebačkom trgu.
18:55 - U ime roditelja govorila je Ivana Kekin koja je poručila - 'Mi brijemo na klince koji neće puniti buseve za Stuttgart.'
18:50 - Podršku reformi dao je i najpoznatiji profesor matematike u Hrvatskoj, Toni Milun. Prepričao je nekoliko svojih iskustava, pozdravio učenike MIOC-a koji su se vratili s najvećim postignućem s međunarodnog natjecanja u informatici.
Istaknuo je kako svi danas koriste pametne telefone i računala, a da je cilj reforme da djeca stvaraju sadržaj za tehnologiju, a ne da budu samo korisnici.
18:40 - Prema prvim procjenama, na Trgu bana Jelačića u Zagrebu okupilo se oko 15.000 ljudi.
18:35 - Više od 2000 ljudi okupilo se na prosvjedu u Rijeci. Osim mladih srednjoškolaca i studenata dosta je i pedagoških djelatnika, a stigla su brojna estradna imena. Zajednička želja je poslati poruku nezadovoljstva stanjem u školstvu i podrške kurikularnoj reformi. U Zadru se okupilo oko 1000 ljudi.
18:30 - Profesorica povijesti iz Osnovne škole Žrnovnica pita se - 'tko se to usuđuje nametati kao neupitni moralni i stručni autoritet. Kakvi bismo bili ljudi kad bismo nakon svih ovih uništavanja pristali da na sruše i nadu i snove'.
18:25 - U ime učitelja govorila je i učiteljica likovne kulture u O.Š. Šestine koja izričito pružila podršku Borisu Jokiću. 'Nas 60.000 se uključilo u stručnu raspravu. Pokazali smo da znamo kakvu školu želimo. Želimo školu čija će znanja učenici primjenjivati u svakodnevnom životu. Želimo da djeca dobivaju petice zbog svojih misli, a ne zbog naših', rekla je profesorica Loher.
18:15 - Na pozornicu je u ime učenika izašao mladi Karlo. 'Ja sam Karlo. Ja sam učenik. Molim vas, nemojte me otjerati iz moje domovine Hrvatske', započeo je.
'Učenici ne žele biti dio ekspermenta loših politika. Želimo misliti svojim glavama, biti kreativni, ne želimo bezglavo bubati već smisleno i konstruktivno raspravljati', rekao je i dodao kako podupiru rad i entuzijazam profesora koji su radili na ovoj reformi.
Političarima je poručio neka 'povuku svoje šape s ovog procesa'.
18:10 - Osim u Zagrebu prosvjeduje se diljem zemlje - Osijek, Dubrovnik, Virovitica, Križevci, Varaždin, Pula, Poreč, Rijeka, Split, Dubrovnik, Zadar, Korčula, a podrška stiže i iz Londona, Budimpešte, New Yorka, Bruxellesa, Berlina, Pariza i Šangaja.
18:05 - Prosvjed je započeo intoniranjem hrvatske himne. Trg bana Jelačića je u ovim trenucima prepun.
17:45 - Netom prije prosvjeda za komentar smo zamolili članicu radne skupine za kurikulum likovne kulture, Idu Loher. 'Prosvjedujemo jer se politika počela miješati u naš rad. Naša stručnost nikada nije bila dovedena u pitanje', ustvrdila je.
'Mi želimo da se refoma nastavi na istim načelim na kojima se radilo do sada. Da se u nas ne sumnja i da nam se da podrška', dodala je i rekla kako se prosvjedom ne traži ostavka ministra nego preuzimanje odgovornosti.
Kako bi podržali kurikularnu reformu građani će se danas u organizaciji inicijative 'Hrvatska može bolje' okupiti u 18 sati na Trgu bana Jelačića u Zagrebu.
Prosvjedni skupovi podrške Cjelovitoj kurikularnoj reformi održat će se u još desetak gradova, među kojima u Osijeku u 18 sati na Trgu sv. Trojstva u Tvrđi, Rijeci u 18 sati, na okupljalištu mladih 'Kont' i u Splitu, u 18 sati, ispred HNK.
Podsjetimo, ministar obrazovanja Predrag Šustar podržao je prosvjed nazvavši ga feštom, ali je također kazao da na njemu neće biti.
Do prosvjeda je došlo nakon što je ekspertna radna skupina 25. svibnja dala neopozive ostavke obrazloživši svoj čin političkim pritiscima, uz poruku kako je njihova odluka konačna, čime je zaustavljen daljni rad na kurikularnoj reformi.