Nakon što su se društvene mreže "užarile" Kraš je priopćio da je cilj njegove nove kampanje podići svijest javnosti o važnosti i kompleksnosti obveza koje u kućanstvu najčešće preuzimaju žene te osvijestiti da je briga o domaćinstvu zajednički posao svih ukućana.
S tim smo ciljem, ponajprije kako bismo privukli pažnju građana i otvorili važnu temu, kao prvi korak kampanje uz natpis Domaćica dodali i nekoliko čestih zanimanja kako bismo podsjetili na to da su žene, uz posao koji obavljaju na radnom mjestu, najčešće one koje svakodnevno brinu i o domaćinstvu", objasnio je Kraš na web stranicama.
"Domaćica i umjetnica", "Domaćica i programerka", "Domaćica i menadžerica", "Domaćica i pravnica"..., piše na kutijama popularnog Kraševog keksa.
"Kampanjom želimo potaknuti sve članove društva da preuzmu svoj dio obveza i odgovornosti u domu kako bi raspodjela poslova u domaćinstvu bila ravnopravna".
U sljedećoj fazi Kraševe kampanje na društvenim mrežama će se poticati građane da preuzmu obavljanje kućanskih poslova na sebe i dokumentiraju konkretne aktivnosti kojima sudjeluju u ravnopravnoj podjeli poslova u kućanstvu.
Dio kampanje bit će i edukacija mladih generacija o vlastitoj odgovornosti prema kućanskim obvezama i važnosti pravedne podjele kućanskih poslova među svim članovima.
Kraš je najavio da će u dogovoru s Institutom za hrvatski jezik i jezikoslovlje pokrenuti i inicijativu za promjenu dijela definicije domaćice u pojedinim rječnicima i osuvremenjivanje tog pojma.