Ukoliko je službenik neprofesionalan, neljubazan ili traži mito, građani će ga moći prijaviti na licu mjesta. Znat će i kako se zove, jer po novom nose oznake s imenom i prezimenom.
Ukoliko se dokaže da su pritužbe utemeljene, službenik može izgubiti i radno mjesto. Žaliti se možete i danas. No većina ne zna kako. Sve će kroz akciju koja kreće u listopadu objasniti ministarstvo uprave.
'Jednostavno mislimo da na ovaj način malo ipak osvježimo sjećanje i potaknemo službenike na još bolji odnos sa građanima. Kazne su i sada propisane zakonom, a o njima odučuje čelnik tijela', kazao je Arsen Bauk, ministar uprave.
>> Vlada se dogovorila s državnim službenicima!
U HZZO-u su apsolutno za! 'To na neki način omogućuje i našim osiguranicima da budu zadovoljniji našim uslugama, ali je to i povratna informacija i nama. Imamo ideju da napravimo jedan pristupačniji lik, a osiguranik prvo naleti na službenika na šalteru', kazao je Nenad Korkut, glasnogovornik HZZO-a.
Nije uvijek, upozoravaju sindikalisti, sve tako crno na bijelo. 'Zakone predlaže Vlada, donosi ih Sabor oni mogu biti loši u svojoj provedbi, ali ljudi onda sav svoj bijes iskale upravo na onome tko je za to najmanje odgovoran, a to je državni službenik', kazao je Boris Pleša, iz Sindikata državnih i lokalnih službenika i namještenika.
Jednako kako se uvodi sustav kažnjavanja, tvrdi Pleša, treba uvesti i sustav nagrađivanja, a djelatnika mjeseca za osmjeh i ljubaznost nagraditi stimulacijom.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook