Pod povećalom građana

Biste li prijavili neprofesionalnog i neljubaznog državnog službenika?

Slika nije dostupna
Ubuduće će svaki državni službenik nositi pločicu s imenom kako bi ih građani, ako su nezadovoljni njihovim radom, mogli prijaviti. Od sada će se neprofesionalno i neljubazno ponašanje ili pokušaj uzimanja mita kažnjavati i otkazom.

Ukoliko je službenik neprofesionalan, neljubazan ili traži mito, građani će ga moći prijaviti na licu mjesta. Znat će i kako se zove, jer po novom nose oznake s imenom i prezimenom.

Ukoliko se dokaže da su pritužbe utemeljene, službenik može izgubiti i radno mjesto. Žaliti se možete i danas. No većina ne zna kako. Sve će kroz akciju koja kreće u listopadu objasniti ministarstvo uprave.

'Jednostavno mislimo da na ovaj način malo ipak osvježimo sjećanje i potaknemo službenike na još bolji odnos sa građanima. Kazne su i sada propisane zakonom, a o njima odučuje čelnik tijela', kazao je Arsen Bauk, ministar uprave.

>> Vlada se dogovorila s državnim službenicima!

U HZZO-u su apsolutno za! 'To na neki način omogućuje i našim osiguranicima da budu zadovoljniji našim uslugama, ali je to i povratna informacija i nama. Imamo ideju da napravimo jedan pristupačniji lik, a osiguranik prvo naleti na službenika na šalteru', kazao je Nenad Korkut, glasnogovornik HZZO-a.

Nije uvijek, upozoravaju sindikalisti, sve tako crno na bijelo. 'Zakone predlaže Vlada, donosi ih Sabor oni mogu biti loši u svojoj provedbi, ali ljudi onda sav svoj bijes iskale upravo na onome tko je za to najmanje odgovoran, a to je državni službenik', kazao je Boris Pleša, iz Sindikata državnih i lokalnih službenika i namještenika.

Jednako kako se uvodi sustav kažnjavanja, tvrdi Pleša, treba uvesti i sustav nagrađivanja, a djelatnika mjeseca za osmjeh i ljubaznost nagraditi stimulacijom.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook