Dok se s gornje strane nanose novi slojevi asfalta, pogled s donje strane otkriva kakvo je stvarno stanje, tu su zahrđali ležajevi i dijelovi koji nedostaju.
Preko mosta dnevno prođu tisuće pješaka i biciklista, a rupe u asfaltu su godinama bile prekrivene metalnim pločama.
U slučaju novog jačeg potresa lako bi se moglo dogoditi da most završi u Savi, piše metropolitan.hr.
Nakon razornog potresa u ožujku zagrebačke mostove obišli su građevinski stručnjaci s Instituta građevinarstva i o tome sastavili zapisnik u svibnju i još tada poslali upozorenje da su ležajevi i diletacije dotrajali. Nisu mijenjani više od 25 godina.
"Oni indirektno ugrožavaju trajnost i time i konstrukciju", rekao je tada Petar Sesar iz Zavoda za materijale i konstrukcije iz IGH.
Zaključak stručnjaka je da potres nije ugrozio mehaničku otpornost i stabilnost mostova pa je preko njih dozvoljeno neometano prometovati.