Tunel! To je najbolje rješenje, zaključili su stručnjaci nakon tri tjedna smišljanja. Bikovo će probiti stotinjak metara prije odrona, do druge strane. 'Oko 170 metara, tako smo odlučili bit će to najsigurnije i najekonomičnije', objasnio je Neven Matijević iz Hrvatskih cesta.
>> Sporije ne može: Još smišljaju kako otkloniti gromadu s ceste!
Cjenika još nema. Po nekim predviđanjima stajat će oko 30 milijuna kuna. Mnogi smatraju da bi bilo bolje maknuti tunel dalje od opasne zone, no taj bi bio puno duži i skuplji. 'Bilo bi bolje, ali u ovoj situaciji valjda se ne može', kaže Marinko Ožić Bebek, makarski gradonačelnik.
Turistička atrakcija
Stijena ostaje. Ovaj dio ceste jednostavno će se isključiti. Zanimljivo je da će ova masa stijena ostati ovdje još dugo, Hrvatske ceste zaključuju kako je preskupo i preopasno uklanjati je. Čini se da je Bikovo dobilo novu atrakciju. Neki smatraju kako te stijene treba iskoristiti kao buduću turističku atrakciju.
Na rub ispod odronjenih stijena postavit će se jaka mrežna barijera visoka 4 metra da zaštiti kuće ispod padine. A mrežama će se osigurati i cijelo područje gdje će se graditi. 'To ćemo početi već početkom prosinca', istaknuo je Matijević.
Bušenje tunela moglo bi početi krajem siječnja. Dovršetak je još nagađanje, neki kažu bit će u ljeto, a to je daleko stanovništvu iz Vrgorca koje potroši čitavu plaću putujući zaobilazno autocestom na posao u Makarsku ili obratno. Hrvatske ceste nude pomoć. 'Osigurat ćemo neke linije i autobuse', poručuje Matijević. No, Biokovo će radnike na tunelu dočekati snijegom, burama i ledom. Nema na Stupici lakog rješenja.
Ukupno {{TotalVotes}}