Školski e-Rudnik je online bazu podataka koja sadrži statistike o izostancima, općem uspjehu, pedagoškim mjerama te demografskim trendovima u školama.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja ažuriralo je podatke o općem upjehu, pedagoškim mjerama i izostancima učenika u školskoj godini 2021./2022. No, na potpune podatke će trebati još malo pričekati.
Ipak, prema prvim statistikama, a popunjenost je u trenutku objave ovoag teksta bila 98,30 posto, ocjene su u padu u odnosu na posljednje dvije školske godine, ima puno manje odlikaša, a ima i više nedovoljnih.
Kada je riječ o općem uspjehu, prosjek ocjena je u blagom padu, a broj učenika s uspjehom 5,0 također je u značajnom padu, čak ih ima manje brojčano i postotno nego prije tri godine.
Izostanci su u porastu što bi se moglo tumačiti time da nisu cijeli razredi išli na online nastavu kad bi manji broj učenika bio pozitivan ili u samoizolaciji, naime, u samoizolaciju su išli samo najbliži kontakti u razredu). Nastava se odvijala u učionici za većinu učenika, a onima u samoizolaciji je evidentiran izostanak iz škole što godinu ranije nije bio slučaj.
Što se tiče pedagoških mjera, pohvalne su u padu, a kaznene u porastu.
Podatke o uspjehu učenika i učenica detaljnije možete pogledati na stranicama Ministarstva znanosti i obrazovanja.