Pad interesa

Kada ste zadnji put s mora poslali RAZGLEDNICU?

Slika nije dostupna
Novinarka Dnevnika Nove TV provjerila je jesu li razglednice izumrle kao način komunikacije ili još uvijek ima onih koji svojim bližnjima vole napisati poruku na papiru.

Razglednica je komad papira koji s jedne strane ima lijepu sliku, a s druge poruku koju uputimo najdražima kada smo na odmoru. No, s razvojem tehnologije, interes za razglednicama pao je za čak 25%. Ipak, zanimljivo je da, tijekom turističke sezone, turisti pošalju više od 6 milijuna razglednica. 'Poslat ću ih svojoj obitelji u Finsku. Ovo je mnogo ljepše od slanja poruka', rekla je jedna turistkinja iz Finske.

Ivan, prodavač razglednica tvrdi da bi čovjek u vrijeme novih tehnologija pomislio kako su razglednice izumrle, ali tvrdi da to nije tako. 'Ljudi vole razglednice, vole poštu, vole poslati lijepu uspomenu prijateljima, tako da se razglednice ipak prodaju', dodao je.

>> Nećete vjerovati koliko su zakasnila pisma iz Australije za Hrvatsku!

Ipak, uz svu modernu tehnologiju koja nam je dostupna, razglednice gube bitku. Za razliku od papira, multimedijalna poruka na svoje odredište stiže za manje od dvije sekunde. Na pitanje je li šalju razglednice ili multimedijalne poruke, turisti su redom odgovarali kako neće slati razglednice jer imaju Facebook.

Bilo da ih koristimo ili ne, dobra stara razglednica ipak čuva veću uspomenu od bilo koje elektronske poruke. 'Mail ili sms možete poništiti samo jednim klikom, a ipak ćete sačuvati jednu kartu koja vas je razveselila, koja vam nešto znači', rekao je Jo Kempen iz Hrvatske pošte.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.

Povezane teme