Ljutit i bijesan je gospodin Neđad nakon što je 680 kuna platio prošlomjesečni račun za vodu. Toliko on i supruga, kaže, nisu mogli potrošiti ni da su htjeli. "Bili su do prije dvije godine točno znam oko 630 ukupne režije. Sad je 1900 kuna režije! Pa gdje to ima?! Ma nek idu u vražju mater svi!", kaže gospodin Neđad.
Neđad nije jedini koji sumnja da su mu računi prenapuhani.
I nama se više stanovnika metropole požalilo da im računi za ljetne mjesece, koje su proveli na obali, nisu ništa manji nego inače. Iz gradske plinare Zagreb napominju da razlog možda leži u tome što građani nisu bili kod kuće kada je tijekom lipnja plinara očitavala brojila.
"Ukoliko nije očitano brojilo, znači nije dojavljeno stanje - potrošnja se radila putem procjene. A procjena je pojedini potrošač u istom razdoblju prošle godine. I takav račun se onda poslao potrošaču", pojašnjava Davor Šestan iz Gradske plinare Zagreb.
Iz HEP-a podsjećaju građane da posljednjih nekoliko godina imaju mogućnost smanjiti svoje račune tijekom ljeta - na način da predstavnik stanara do 20. u mjesecu odjavi članove kućanstva koji su na godišnjem odmoru. "Ukoliko potrošač, kako ste naveli da imate pritužbi, praktički cijelo ljeto ne koristi toplu vodu, on se može obratit predstavniku i predstavnik onda nama dostavlja u pismenoj formi promjenu članova kućanstva", kaže Jurica Brnas, direktor pogona toplinske mreže HEP-a.
No građane to ne tješi puno. Visinom cijene režija su najblaže rečeno ogorčeni.
Nakon plina i struje, građani strahuju da bi ih uskoro moglo dočekati i poskupljenje odvoza otpada. Pitajte Riječane, njima su se računi već udvostručili.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr