Gledanost u svibnju

Izvrsnim rezultatima Nova TV i Doma TV dodatno su učvrstili vodeće pozicije

Slika nije dostupna
Nova TV grupa vodeća televizijska je kuća na tržištu. Taj je status dodatno učvrstila rezultatima gledanosti polučenim u svibnju. Naime, ostvarila je čak 29% udjela u gledanosti u cijelom danu te 38,4% u udarnom terminu. Nova TV najgledaniji je kanal, a Doma TV je najgledaniji specijalizirani kanal u zemlji.

Dugogodišnje vodstvo i status najvjerodostojnijeg informativnog programa u zemlji i prošlog je mjeseca dodatno učvrstio informativni program Nove TV. Uz Dnevnik Nove TV svaki dan se informiralo više od 500 tisuća gledatelja, čime je ostvario prosjek od 38,2% udjela u gledanosti.

Završna faza show-a Celebrity MasterChef budno se pratila tijekom cijelog svibnja. S udjelom u gledanosti od 32,6% Celebrity MasterChef je najgledanija zabavna emisija u zemlji. Svaku epizodu najuzbudljivijeg kulinarskog show-a pratilo je gotovo 600 tisuća gledatelja.

Osim Celebrity MasterChefa poslastica na programu Nove TV u svibnju svakako su bile i premijerne epizode sedme sezone serije Lud, zbunjen, normalan. Koliko su gledatelji željno iščekivali nove epizode dokazuje čak 37,5% udjela u gledanosti. Time je serija Lud zbunjen normalan najgledanija serija u zemlji. Serije Nove TV i u svibnju su ostale omiljene te su zauzele prva mjesta na ljestvici gledanosti: odmah nakon LZN slijede Zora dubrovačka i Dila.

Nova TV televizijski pobjednik EU izbora

Zanimljive priče u lifestyle magazinu Nove TV, inMagazinu, svaki dan prati gotovo 300 tisuća gledatelja, što čini 29,4% gledatelja koji su u tom trenutku pred televizorom.

Filmovi na programu Nove TV i u svibnju su ostvarili zavidne rezultate gledanosti. Naime od deset najgledanijih filmova sedam ih je emitirano na Novoj TV.
 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook