Na pitanje reporterke Dnevnika Nove TV Paule Klaić Saulačić koji je značaj organizacije prvoga međunarodnog žiriranja Međunarodne nagrade Emmy u regiji, Victoriya Boklag je kazala: "Kad sam dobila pozivnicu, mislim da je to bilo lani, da postanem članica Akademije, razgovarala sam s ljudima s Akademije i shvatila da oni zapravo i nemaju veliku mrežu profesionalaca u našoj regiji, u jugoistočnoj Europi. Htjeli su se povezati s većim igračem".
Boklag je dodala: "S obzirom na to da United Grupa i United Media rade u osam država u jugoistočnoj Europi i imaju velike medijske pogone u svim tim državama, to im je bila prilika za veliku izloženost, velikom moru stručnjaka i profesionalaca koji stvaraju sadržaj. Moram pohvaliti svoje timove, odradili su sjajan posao.
Istodobno, naravno, mediji su važan dio i u našem poslovanju u United Grupi. U partnerstvu s mrežom najvećih medijskih profesionalaca na svijetu, kao i činjenicom da smo domaćini ovoga događaja, nadamo se dobiti nove ideje i prilike za partnerstvo i koprodukciju te, naravno, da pokažemo svijetu svoje sadržaje da bi se i oni proširili."
United Grupa je i u telekomunikacijskoj i medijskoj industriji. Kako su te dvije industrije povezane, pitala je reporterka.
"Pa, ako pogledate svijet prije 20-30 g, te dvije stvari nisu bile povezane. Televizijski signal dolazio je zrakom, čitali smo novine i slušali radio. Sada su telekomunikacijska i medijska industrija iznimno povezane. Ako pogledate naše mreže, one su najveći pružatelji medija.
To više nisu sateliti ni zrak i signal, nego internet. Mi kao grupacija, ali i svi telekomi diljem svijeta puno ulažu u mreže i fiksne mreže, radimo na optičkim vlaknima u Hrvatskoj, u Grčkoj smo upravo imali veliku objavu o golemom ulaganju. Radimo i na optičkim vlaknima u Bugarskoj. Zašto? Jer konzumacija videa putem interneta eksponencijalno raste. Mislimo da je to mjesto na kojem sada treba biti, uključujući, naravno, i mobilni internet i 5G mrežu.
Mediji su za nas odvojena stvar iako ih rabimo kao dodatak; ne želimo biti obični kabel za spajanje na internet, nego želimo i izbacivati sadržaj i stvarati tehnologiju. Zato nam je važno da imamo jedno i drugo. Mislimo da su obje te stvari važni i održivi poslovi za United Grupu."
Na pitanje koje su lokalne specifičnosti njihovih medijskih i telekomunikacijskih postrojenja, Boklag odgovara: "Telekomunikacije su stroj, trebate izgraditi tvornicu. Strategija United Grupe izrada je najsuvremenijih mreža za fiksnu i mobilnu telekomunikaciju. Jer, ponavljam, većina medija, tradicionalni mediji, kanali, sadržaji vlastite izrade, sve se konzumira putem interneta.
Naši su planovi uniformirani, kao i tehnologija. Imamo vlastitu platformu, vlastiti sustav, Ion, izrađen unutar United Grupe. On je uniformiran i suvremen. Mora funkcionirati poput stroja, procedure su jednake, informatika i tehnologija, sve je to jednako. Težimo korisnicima pružiti najbolje iskustvo na tržištu.
S medijima je druga priča. To je vrlo lokalna stvar. Zato, na primjer, Grci i Bugari ne gledaju i ne cijene isti sadržaj kao, recimo, Srbi i Hrvati ili Bosanci. Zato se ta dva posla nadopunjuju. Ali telekomunikacije su otporne i uniformirane, dok su mediji lokalni", kazala je Boklag.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr