Pet minuta nakon zaprimljenog poziva, tim hitne pomoći stigao je na lokaciju te je pacijent ubrzo zbrinut i prevezen u bolnicu. Ubrzo nakon toga radnici hitne pomoći zaprimili su novi poziv, ovog puta zbog nešto manje ozbiljnijeg razloga. No, što god bilo, oni moraju izaći na teren.
"Do trenutka kad vidimo pacijenta ne možemo znati kako mu je. Definitivno se zna dogoditi da ne stignemo praktički ništa jesti jer cijelu službu od 12 sati odradimo bez stajanja", ispričao je liječnik Marijan Matej Marinović.
"Nakon 15 godina čovjek se navikne na sve. Na terenu smo 12 sati, a imamo pola sata za jelo", rekao je medicinski tehničar Nebojša Kantar.
Za učinkovit rad važna je i komunikacija pacijenata
Tijekom javljanja uživo u Dnevniku Nove TV, dr. Mladen Hron, voditelj smjene zagrebačke hitne, rekao je da je za učinkovit rad hitnih pomoći važno razvrstavanje slučaja ovisno o hitnosti.
"Samo pravilnim razvrstavanjem najhitnijih pacijenata, odnosno vitalno ugroženih pacijenata, od nevitalno ugroženih možemo postići adekvatnu pokrivenost cijelog grada", objasnio je.
Također je rekao da je važna i adekvatna komunikacija pacijenata kako bi se lakše prepoznala hitnost slučaja.
"S obzirom na velik broj intervencija koje nisu najhitnije, znači uglavnom kućne posjete, apeliramo na građane na kvalitetniju komunikaciju s obiteljskim liječnicima kako bi i funkcioniranje hitne pomoći bilo kvalitetnije", rekao je.
Zagrebačka hitna jedna od najzaposlenijih u zemlji. Njeni radnici dnevno imaju oko 250 intervencija, a na teren u prosjeku izlaze svakih 10 minuta.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr