U njemu stoji kako nije pronađen 'niti jedan element koji bi ukazivao na tehnički kvar na zrakoplovima koji su imali nesreću 23. rujna 2010'. Pritom se ističe kako Povjerenstvo još uvijek nema sve dijelove zrakoplova, stoga se na terenu i dalje selektivno traga za kabinom jednog od zrakoplova i još nekim dijelovima koji bi možda mogli ubrzati tijek istrage.
>> Josipović najavio prvo izvješće o padu MIG-ova
MORH je priopćio i kako je Povjerenstvo obrazložilo da je istraga otežana zbog 'objektivnih razloga – riječ je o minski sumnjivom području, te zahtjevnoj konfiguraciji terena sa izrazitom vegetacijom'. Provjeravaju se i procedure prilikom izvođenja vježbe, a posebnu pažnju Povjerenstvo je usmjerilo analizi slijeda događaja.
Dodatno vještačenje
Povjerenstvo također radi i na utvrđivanju svih ostalih elemenata koji su prethodili samom izvođenju vježbe ili su mogli na bilo koji način utjecati na vježbu. Zatraženo je i dodatno vještačenje očitanja Registratora parametara leta za oba zrakoplova od strane Zrakoplovno-tehničkog centra d.d.
Također je zatraženo i stručno mišljenje, ali i tumačenje očitane radarske slike koja je dobivena od Operativnog središta HRZ i PZO-a i Hrvatske kontrole zračne plovidbe (HKZP) uoči i u trenutku nesreće od strane samostalne Bojne zračnog motrenja i navođenja (ZMIN) HRZ i PZO-a. Osim toga, Povjerenstvo je pojedine dijelove zrakoplova i naoružanja dostavilo na laboratorijsko vještačenje Centru za forenzična istraživanja, ispitivanja i vještačenja 'Ivan Vučetić'.
Kako istraga još uvijek traje Povjerenstvo nastavlja s radom i prikupljanjem podataka za izradu konačnog izvješća.