Veliki troškovi reklamiranja

Inspekcija ministarstva financija ušla u JANAF

Slika nije dostupna
Iz JANAF-a su priopćili kako nije točno da su mjesecima odbijali inspektore te da su na reklamiranje utrošili 0,15 posto ukupnih prihoda.

Kontrola treba utvrditi je li ta državna tvrtka nezakonito i neracionalno trošila novac. Jedna od stvari koja im se spočitava jesu veliki troškovi na reklamiranje tvrtke koja je monopolist.

>>
Neposluh u državnoj tvrtki: Direktor HNS-ovac odbio Vladi slati izvješća?

'JANAF nastoji biti 'dobar susjed' i 'pravi partner' u zajednici kojoj djeluje te na različite načine podupire društveno korisne projekte. JANAF je u prošloj godini utrošio 736.315,85 kn u promidžbene aktivnosti, a to čini 0,15 posto od ukupnih prihoda', stoji u priopćenju.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook