Radnici postaju poduzetnici - formula je to po kojoj će Ina svoje benzinske crpke davati u franšizu privatnim koncesionarima. 'Mogu se javiti svi. Prednost prilikom odabira će imati oni koji imaju iskustva u segmentu maloprodaje, koji poznaju Inin sustav. Kroz to ćemo dati prednost Ininim sadašnjim zaposlenicima', kazao je Darko Markotić, izvršni direktor SD Trgovina na malo.
Privatni upravitelji od Ine će dobivati mjesečnu premiju za vođenje postaje, ali i normu koju će plaćati Ini. Sve iznad toga ostaje u džepu koncesionara. 'Cilj nam je da sve te benzinske postaje koje budu uključene u taj pilot projekt posluju uspješno', kazao je Markotić.
>> Evo s kakvim ćemo cijenama goriva ući u EU!
O uspjehu ovisi hoće li u koncesiju svih 400 Ininih benzinskih postaja. Na njima radi oko 2.700 ljudi, s prosječnom plaćom oko 5.500 kuna. Zaposlenici će dobiti bonus odu li raditi za koncesionara, a oni koji to neće htjeti - otpremninu od Ine. Isto je u Mađarskoj napravio i Inin vlasnik MOL. Sindikati su zbog tog iskustva protiv koncesija.
'Onaj koji vodi benzinsku postaju njemu je sigurno dobro dok radnicima na benzinskoj postaji nije dobro. Oni imaju niske plaće i prema informacijama koje mi imamo velika je fluktuacija radne snage', kazao je Božo Mikuš, predsjednik Sindikata naftnog gospodarstva.
Za korisnike sve ostaje po starom! Inin brend i dalje će stajati na benzinskim postajama. Točit će se Inino gorivo, a ono čemu se svi nadaju je bolja usluga i veći izbor ostale robe koja će se ovdje prodavati. Svi oni s poduzetničkim duhom koji sanjaju o naftnom biznisu imaju vremena za prijavu na Inin natječaj do 20. srpnja.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook