Ukoliko ste uočili slične akcijske cijene koje garantiraju uštedu, a zapravo nemaju veze s njom javite nam na moj.report@novatv.hr.
Nakon objave teksta o lažnim sniženjima, sve se više ljudi javlja s primjerima lažnih sniženja. Iako je ovo problem o kojem se već godinama piše i na našem portalu, lažnih sniženja još je velik broj. U našu redakciju javlja se sve više čitatelja s fotografijama primjera loših, lažnih ili 'slučajnih' sniženja.
Bezobrazna akcija: Vi štedite 0%
Među takvima je i primjer sniženja od jedne lipe. U jednoj trgovini sok su prodavali pod nazivom akcija, a on je jeftiniji svega jednu lipu. Sa 13,99 kuna, 'velikodušno' je snižen na 13,98 kuna. Podsjećamo da je jedan takav slučaj sniženja od jednu lipu svojedobno jako razljutio Dubrovčane.
Sprdnja u Dubrovniku: Popust od jedne lipe!
Tu je i primjer sniženja cijene sredstva za čišćenje od 30% - sa 9,99 kuna, sniženje je na 12,99 kuna! Na ovome je, nema što, uistinu ostvarena 'ušteda', samo je pitanje kome, jer kupac je u konačnici platio tri kune više.
U pojedinim slučajevima vjerojatno se radi o grešci koja se slučajno potkrala, ali pojedini slučajevi su očiti pokušaj obmane. Tako je u našu redakciju stiglo više fotografija 'sniženja' od 0% u kojoj se trgovac zdušno pohvalio kako je u tijeku akcija, a kupci štede 0%!
Tu je i primjer akcije 3+1 u kojem je navedeno da je pojedinačna cijena proizvoda 2,39 kuna. U pakiranju 4 proizvoda u akciji '3+1 gratis', cijena sva četir proizvoda je 9,56 kuna. Tko ne izračuna i povede se za lažnim nazivom 'gratis', mogao bi kupiti proizvod misleći da je jedan zaista dobio besplatno.
Ali, ako krenete računati, zbrojit ćete da je 2,39x3=7,17, te da ste navodni besplatni proizvod zapravo platili punu cijenu, odnosno 2,39 kuna i da ste podmuklo prevareni.
Čitatelj je naveo kako nije mogao kupiti pojedinačni proizvod, već se prodavao samo u 'gratis' pakiranju.
Ovakvim varanjima i sama država nastoji stati na kraj. Ministarstvo gospodarstva nedavno je počelo kažnjavati trgovce koji su kupcima prodavali 'lažne' gratis prozvode, jer previše su se puta potrošači susreli s 'besplatnim' proizvodima koje na kraju ipak plate.
S ovim se problemom već godinama suočavaju i ostale europske zemlje.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook