Lokomotiva je jutros odvučena u kolodvor Labin Dalmatinski te je započela hitna sanacija kolosijeka koja je završila oko 13,30 sati. Promet će teći maksimalnom brzinom od 20 kilometara na sat, a dionica pruge će zbog mogućih odrona i dalje biti pod pojačanim nadzorom 24 sata na dan.
Zbog ekstremnih količina kiše i posljedičnih odrona i poplava na terenu su sve dežurne ekipe i dodatno angažirani radnici koji saniraju nastalu štetu te nadziru stanje pruga na kritičnim lokacijama. Takve su lokacije pruga Zagreb Glavni kolodvor-Sisak-Novska (vodeni val Save i Kupe), na karlovačkom području zbog izljevanja Mrežnice relacija Mrzlo Polje-Duga Resa (pruga Zagreb-Rijeka) te na pruzi Zaprešić–Čakovec između kolodvora Novi Marof i Turčin.
Nadljudskim naporima s tračnica pokušavali ukloniti lokomotivu tešku 100 tona
S obzirom na pad vodostaja rijeke Pakre, jutros u 9,15 sati uspostavljen je željeznički promet na koridorskoj pruzi Dugo Selo-Novska (Zagreb-Vinkovci). Na kritičnim lokacijama uvedena je lagana vožnja od 20 kilometara na sat, a područje se pojačano nadzire.
Zbog poplava u 10,05 sati za sav je promet do daljnjega zatvorena pruga državna granica-Čakovec-Kotoriba-državna granica između stajališta Macinec i granice sa Slovenijom zbog prodora vode sa slovenske strane. Pruga Karlovac-Kamanje-državna granica do daljnjega je zatvorena za promet zbog odrona tla na kolosijek na tri lokacije.
U Slavoniji je zbog izlijevanja rijeke Orljave za promet zatvorena pruga Pleternica-Požega, dok na relaciji Požega-Velika teče redovit željeznički promet, stoji u priopćenju. (Hina)
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook