Revolucija na domaćim prugama! Počeo je voziti prvi baterijski vlak.
Premijernu vožnju imao je na relaciji Zagreb - Vrbovec - Bjelovar, a riječ je o domaćem proizvodu razvijenom i proizvedenom u Končaru.
Ima 113 sjedećih i 114 stajaćih mjesta, rampe za ulazak i izlazak osoba u invalidskim kolicima. Maksimalna brzina je 120 km na sat, punjenje traje do pola sata. Nakon ove dionice, vlak se u prosincu seli na dalmatinske pruge.
"Veliki investicijski ciklus"
"Ovo predstavlja taj veliki investicijski ciklus, ne samo u obnovu željezničke infrastrukture nego i u nabavku i obnovu voznog parka", poručio je Oleg Butković, ministar mora, prometa i infrastrukture i dodao da je u voznom parku 68 novih vlakova, a njih 40 je proizvedeno u posljednje četiri godine.
"Na ovaj način obnavljamo značajno flotu HŽ putničkog prijevoza, podižemo kvalitetu prijevoza i to je vrlo bitan iskorak u modernizaciji flote gdje ćemo negdje koncem 2028. godine imati gotovo više od 70% obnovljenih vlakova", rekao je Željko Ukić, predsjednik Uprave HŽ putničkog prijevoza.
This browser does not support the video element.