Zamjena električne vuče

HŽ napokon dovršio veliki projekt, do Rijeke odsad bez zamjene lokomotiva

Slika nije dostupna
Napokon je okončan 637 milijuna kuna težak projekt zamjene sustava električne vuče na dionicama pruge Moravice-Rijeka-Šapjane, Škrljevo-Bakar i Sušak Pećine-Rijeka Brajdica.

Konačno je dovršen najskuplji i najsloženiji projekt Hrvatskih željeznica u posljednjih 30-ak godina. Riječ je o izmjeni sustava električne vuče na dionicama pruge Moravice-Rijeka-Šapjane, Škrljevo-Bakar i Sušak Pećine-Rijeka Brajdica vrijednom 637 milijuna kuna.

>> HDZ: Rijeka bi uz nizinsku prugu mogla biti novi Hong Kong

To su, naime bile posljednje željezničke dionice u zemlji koje još nisu funkcionirale po izmjeničnome sustavu vuče zbog čega su se u Moravicama morale mijenjati lokomotive. Novim će se sustavom željeznički promet olakšati i ubrzati, a troškovi će se racionalizirati.

'Ovo je strašno važno. Ovo je bio sustav pred raspadom. Znači, ili ga je trebalo obnoviti, ili ga je trebalo zamijeniti. Evo, i sama činjenica da ovaj novi Končarev vlak sada može doći u Rijeku puno govori', rekao je predsjednik Uprave HŽ infrastrukture Darko Peričić.

'Putnici bi trebali osjetiti kraću vožnju i nadamo se nakon što smo sanirali tunele, udobniju vožnju', kaže direktor projekta Zlatko Dokaza.

'Sada je na redu Luka i lučki kapaciteti da dovedu teret koji će se ovim novim kapacitetima moći prevesti prema tržištu', izjavio je zamjenik ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Zdenko Antešić.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook