Jednu od vodećih kreativnih agencija u Nizozemskoj preuzima hrvatska IT tvrtka.
"Odabrali smo ih jer smo komplementarni u uslugama. Infinum je poznat po inženjerskim uslugama, a creative moment nam je falio pa se dobro preklapamo iz te perspektive", rekao je Vanja Jeršek, direktor Bussiness developmenta.
This browser does not support the video element.
Nizozemci su specijalizirani za digitalne proizvode, poznati po dizajnu. Klijenti su im veliki igrači na globalnom tržištu - od L. A. Lakersa preko New York Timesa, Swedish House Mafije do Googlea.
"Najpoznatiji smo u sferi luksuzne mode i tehnologije. Radimo s brendovima poput Adidasa i Tommyja Hilfigera, a također i s kompanijama iz Silicijske doline poput Airbnba, Mete, Spotifya", rekao je Georgios Athanassiadis, managing partner.
Uživo se iz Amsterdama javila reporterka Dnevnika Nove TV Sanja Vištica. Razgovarala je s Nikolom Kapraljevićem, direktorom Infinuma.
"Ovo mi izgleda nevjerojatno. Krenuli smo iz kuhinje Matijine mame. Od ljubitelja prema tehnologiji došli smo danas ovdje, da smo uspjeli kupiti jednu kompaniju u Nizozemskoj", rekao je.
Otkrio je hoće li biti otvaranja novih radnih mjesta, a možda i novih akvizicija.
"Da, u budućnosti ćemo sigurno raditi nove akvizicije. Očekujemo da ćemo moći zaposliti još ljudi u Hrvatskoj", rekao je.
Dodao je da se teško kao kompanija iz jedne male Hrvatske pozicionirati i tražiti dio globalnog kolača.
"Svaka branša je izazovna i kompetitivna, tako da je to teško raditi iz Hrvatske, ali dok god radite dobre stvari, onda nema problema."
Cijelu priču pogledajte u prilogu reporterke Sanje Vištice.