"Koristit će se prigodno"

Hrvatska ostaje "puna života", slogan "Full of life" neće se ukidati

Slika nije dostupna
Iako je ministar turizma Gari Cappelli izjavio da slogan "Croatia – full of life" nije u potpunosti zaživio, iz ministarstva poručuju kako se slogan neće mijenjati.

Ministar turizma Gari Cappelli nedavno je izjavio kako turistički slogan „Croatia – full of life“ nije u potpunosti zaživio te da je Hrvatskoj potrebna nova, jače nacionalno obojena kampanja.

Ministar smatra kako slogan nema smisao izvan turističke sezone te da će se u tom segmentu trebati raditi korekcije. Poručio je kako će se trebati više poraditi na nacionalnim obilježjima, to jest vraćanju crveno-bijelih kockica.

“Izvan turističke sezone bavimo se nekim drugim pristupima i u tom segmentu slogan nema svoj smisao. Moje osobno mišljenje je da će u tom segmentu trebati raditi korekcije. Pokazalo se da je u promociji potrebna veća prisutnost nacionalnog identiteta“, poručio je Cappelli i dodao kako se slogan „Full of life“ ne mora izbrisati, već se može nastaviti primjenjivati za jedan dio ponude, ali ne kao glavni slogan.

"Slogan se neće mijenjati"

U Ministarstvu turizma provjerili smo je li, nastavno na ministrove izjave, u planu raspisivanje natječaja za novi ili dodatni turistički slogan Hrvatske. Iako mnogima nije najbolje sjeo, čini se kako će Hrvatska i dalje biti „puna života“.

„Slogan 'Full of life' neće se ukidati, on ostaje i koristit će se prigodno, po potrebi. Taj slogan je od dijela struke pozitivno ocijenjen i on je dobar za npr. korištenje u glavnom, ljetnom djelu turističke godine, no smatramo da bi u promociji Hrvatske u svijetu trebali više koristiti i promovirati se kroz naša nacionalna obilježja, kao što su npr. kockice po kojima je Hrvatska prepoznata diljem svijeta“, poručuju iz Ministarstva turizma ne otkrivajući hoće li hrvatski turizam i kada dobiti dodatni slogan koji bi se koristio u prigodama kada glavni slogan nije prigodan.

Poručuju tek kako veliki interes za Hrvatskom mora pratiti odgovarajući promotivni koncept koji će biti prilagođen različitim tržištima

„Hrvatska je danas u europskim, ali i svjetskim okvirima jedna od najtraženijih i najatraktivnijih turističkih zemalja – hit destinacija 2017. godine. Ovako veliki interes za Hrvatskom mora pratiti i odgovarajući promotivni koncept koji će među turistima iz cijeloga svijeta našu zemlju predstavljati kao jedinstvenu, drugačiju i zanimljivu destinaciju, što mi svakako i jesmo. Ono što želimo, a iskustva s terena to samo potvrđuju, je specifična turistička promocija Hrvatske prilagođena različitim tržištima“, kažu u ministarstvu.

Na posljednjoj sjednici Turističkog Vijeća Hrvatske turističke za novog direktora Glavnog ureda HTZ-a izabran je Kristijan Staničić, HDZ-ovac koji se na posljednjim lokalnim izborima borio za fotelju gradonačelnika Rijeke.

Staničić će, kako poručuju iz Ministarstva, o pitanjima vezanim uz turistički promotivni koncept razgovarati „ u suradnji sa svim relevantnim dionicima u turističkom sustavu i marketinškim stručnjacima“.

"Mala zemlja za veliki odmor" mnogima i dalje najbolji slogan

Podsjetimo, slogan „Full of life“ uveden je prije dvije godine za vrijeme IDS-ovog ministra Darka Lorencina. Pobijedio je u konkurenciji među sloganima “Croatia, State of Mind”, “Real Mediterranean”, “Life by Croatia’' i “Croatia, Take Me Everywhere”, a osmislila ga je agencija BBDO Zagreb sa svojim partnerima.

Provedena je i anketa među 4.800 Europljana koji su ocijenili kako bi Hrvatsku u svijetu najbolje predstavljao upravo slogan “Full of Life”.

Do sada su Hrvatski turizam u svijetu predstavljali po mnogima najbolji slogan 'Mala zemlja za veliki odmor' te slogan 'Mediteran kakav je nekad bio'.