Gotovo 200 kuna skuplje bojenje po četvornome metru u odnosu na tvrtku Brezovica koja je to radila prije Sklad gradnje pravdaju zahtjevnijim tipom radova. Policiji su predali i svu dokumentaciju vezanu uz nabavu novih vozila za direktore i članove uprave, a koji su kupljeni preko tvrtki koje su za HAC obavljale radove.
>> HAC poništio posao s braćom Žužul zbog medijskog pritiska?
Automobili su plaćeni kroz ugovore o građenju. Hrvatske autoceste su platile te automobile, oni su bili sastavni dio natječajne dokumentacije. Tvrtka Brezovica gradnja je radila 2003. godine, ovdje ja imam okončanu situaciju u kojoj se vidi da su oni bojali tunel običnom bijelom bojom to je jednostavno neusporedivo s ovim što smo mi radili', rekao je Marijo Lovrinčević, član Uprave HAC-a.
Braća Žužul aferu ni danas ne žele komentirati. Suradnja s HAC-om započeta je izgradnjom izlaza Vučevica prema Dugopolju u kraju bivšeg premijera Ive Sanadera. Kao kooperanti potom rade duž cijele autoceste Rijeka - Zagreb, vijadukte Zalesinu, Golubinjak i tunel Lučice. Poslove ne gube ni nakon urušavanja vijadukta Rašćani na potezu Šestanovac-Ravča prije dvije godine.
Je li Skladgradnja u svom brzom usponu u hrvatskog građevinskog diva imala malo vitra u leđa pri dobivanju važnih poslova, zanima i predsjednicu Vlade. Policija je već posjetila HAC. Zatraženi su dokumenti oko sporne nabave novih automobila Uprave, a koje su kupili izvođači radova. Lovrinčević tvrdi i tu je sve po Zakonu. 'Mi smo taj auto platili. Dakle nije ni Hidroelektra ni nitko drugi nama kupio auto, mi smo ga platili. To je samo formalno pravno se vodi pod gradilištem. Na policiji ostaje da utvrdi je li se u HAC-u vozilo ispravnom tunelskom cijevi', kaže Lovrinčević.