Veliki projekt

Zagreb gradi novu tramvajsku prugu: "Ulažemo ogromna sredstva u prometnu infrastrukturu"

Tramvaj Foto: Ranko Suvar/Cropix
Grad Zagreb najavio je izgradnju nove tramvajske pruge.

Grad Zagreb je danas uputio u prethodno savjetovanje predmet nabave za gradnju nove pruge procijenjene vrijednosti 48 milijuna eura, s rokom izvršenja od 24 mjeseca od uvođenja u posao.

"Nakon dugog niza godina u kojim u Zagrebu nije izgrađen ni metar nove tramvajske pruge, uz izgradnju pruge na Sarajevskoj cesti koja je pokrenuta prije desetak dana, danas je pokrenuta i realizacija izgradnje tramvajske pruge na Heinzelovoj ulici od Ulice kralja Zvonimira do okretišta na Savišću", stoji u priopćenju.

"Grad Zagreb ulaže ogromna sredstva u prometnu infrastrukturu u Zagrebu, što se odnosi na obnovu voznog parka ZET-a, izgradnju novih trasa tramvajskih pruga i obnovu postojećih, kao i u izgradnju novih cestovnih koridora poput produžene Branimirove i Kolakove, Sarajevske, Medpotoka, Jarunskog mosta i Šarengradske", rekao je gradonačelnik Tomislav Tomašević.

Iz Grada napominju da je u travnju započeta izgradnja novog centra Paromlin, u srpnju obnova Doma sportova i izgradnja bazena u Španskom, dok je u listopadu započeta izgradnja nove Sarajevske ceste.

"Zajedno s početkom izgradnje tramvajske pruge po Heinzeleovoj, sada je u realizaciji pet od osam strateških projekata čiju je izgradnju gradonačelnik Tomašević obećao pokrenuti u prvom mandatu", piše u priopćenju.

Ovim projektom predviđena je izgradnja dvokolosječne tramvajske pruge s kontaktnom mrežom u središnjem zelenom pojasu prometnica – Heinzelove i Radničke ceste u dužini približno 3700 m, te ispravljačke stanice za potrebe napajanja nove tramvajske pruge.

"Nadalje, projektom su planirana nova rješenja pričvršćenja kolosijeka s jednostavnom i brzom ugradnjom, većom trajnošću, manjom vrijednošću ekvivalentne razine buke, što u konačnici rezultira i jednostavnijim i ekonomičnijim održavanjem. Predviđena je i rekonstrukcija kolektora kanalizacije koji su građeni između 1920. i 1950. godine te ih je nužno rekonstruirati prije izgradnje tramvajske pruge", zaključuje se u priopćenju.

Pročitajte i ovo nova katastrofa VIDEO Nova katastrofa! Barcelona pod vodom, obustavljeni letovi i vlakovi: Izdano upozorenje na ekstremnu opasnost!

Pročitajte i ovo objavljena snimka VIDEO Ovako je počela katastrofalna poplava: Ljudi metlom vodu tjerali s ulice, a onda...