63 posto ispitanih reklo je da je Nova TV medij kojemu najviše vjeruju, što je više u odnosu na prethodnu godinu i znatno više u odnosu na konkurenciju.
Jedan od ključnih čimbenika uspjeha informativnog programa Nove TV upravo je dosljednost u pružanju vjerodostojnih informacija i stvaranju relevantnog sadržaja. Osvajanjem povjerenja gledatelja objektivnim izvještavanjem i nepristranim pristupom Nova TV stekla je reputaciju najpouzdanije i najrelevantnije medijske platforme.
Osim što je medijski brend koji uživa najveće povjerenje među građanima, i ovo istraživanje potvrđuje da je Nova TV najgledanija televizija u Hrvatskoj – 50 posto ljudi izjavilo je da tijekom tjedna najviše gleda informativni program Nove TV.
Rezultati istraživanja Reutersa također su potvrdili sve veću popularnost digitalnih platformi. Portal DNEVNIK.hr zauzeo je ove godine još bolju poziciju u odnosu na proteklu godinu - treće mjesto na ljestvici digitalnih medija na kojima se hrvatska publika najviše informira na tjednoj razini, njih 34 posto.
Nova TV ovim rezultatima još je jednom potvrdila status najjače multimedijalne kompanije u Hrvatskoj.
Institut Reuters za istraživanje novinarstva sa Sveučilišta Oxford takvo istraživanje provodi već godinama, sve s ciljem razumijevanja načina na koji ljudi konzumiraju vijesti.
"U današnje vrijeme kada pada povjerenje u razne institucije i generalno pada povjerenje među građanima, ovo je zaista sjajan kompliment, biti medij kojem se najviše vjeruje.
Posebno nam je drago što je ta brojka još i porasla u odnosu na prošlogodišnje izvješće", izjavila je Ksenija Kardum, direktorica informativnog programa Nove TV.
"Političari vješto izbjegavaju odgovore, ali mi im to ne dopuštamo.
Od unutarnje politike, svjetskih zbivanja", izjavila je reporterka Dnevnika Nove TV Sabina Tandara Knezović.
"Najvažnije je sagledati zbivanja ne iz jednog nego svakog kuta, do sportskih događaja. Uvijek vjerodostojno, objektivno, nepristrano", izjavila je Ivana Petrović, urednica vanjske politike Dnevnika Nove TV.
Zrinjka Peruško iz Centra za istraživanje medija i komunikacije ističe kako je televizija i dalje prvi izvor za vijesti u cijelom svijetu
"Ono što iz povijesti znamo da najveću publiku imaju oni mediji koji nastoje bez političke pristranosti pristupati vijestima", napominje.
Rastemo i u svijetu digitalnih medija, portal Dnevnik.hr zauzeo je još bolju poziciju u odnosu na isto istraživanje prošle godine.
Nova TV najjača je multimedijalna kompanija u Hrvatskoj, a povjerenje gledatelja opravdavat će i dalje.
Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.