Reutersovo godišnje izvješće o stanju u medijima potvrdilo je status Nove TV kao medija u kojeg hrvatska publika ima najviše povjerenja, a portal DNEVNIK.hr je među prvih 5 portala na kojima se hrvatska publika informira.


Prema istraživanju koje je proveo Reuters za 2020. godinu Nova TV je na tjednoj bazi najgledajnija televizija i medij na kojem se hrvatska publika najčešće informira. Čak 57 posto ispitanika kazalo je da preko tjedna najviše prati Novu TV.

Vezani članci Aleksandar Vučić Američki demokrati upozoravaju Bidena na Vučićevu politiku: "Super! Ja sam kriv za to, Robin Hood koji se bori za svoj narod" Nova TV je najjači medijski brend u Hrvatskoj (Foto: Dnevnik.hr) Nova TV i dalje je najjači medijski brend u Hrvatskoj i izvor informacija kojem se najviše vjeruje

Dobra je vijest i da raste ukupno povjerenje publike u novinarstvo i medije, a Nova TV je ponovno tu na prvom mjestu kao medijski brand u kojeg Hrvati imaju najviše povjerenja (75%). Drugi medijski brandovi kojima publika vjeruje su RTL (73%), Otvoreni radio (64%), Jutarnji list (63%) i Večernji list (62%).

I portal DNEVNIK.hr potvrđuje svoju kvalitetu time što se našao na petom mjestu liste digitalih medija na kojima se hrvatska publika najviše informira na tjednoj bazi. 38 posto ispitanika svakog tjedna informira se na našem portalu. Prva četiri mjesta pripala su Index.hr-u (64%), 24sata (57%), Jutarnjem (48%) te Net.hr-u (39%).

Cijeli izvještaj dostupan je OVDJE

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju