Klasični šatori polako odlaze u povijest. Hit godine je glamurozno kampiranje ili skraćeno glamping.
''Najbolja stvar ovog kampa je briga oko gostiju i ljubaznost. Vrlo su ljubazni i brižni i prekrasno je u kampu, brinu se i o najsitnijim detaljima. Ovdje dolazimo osam godina i svaki put kad ponovno dođemo otkrivamo nove stvari'', komentirao je Toni Manuel iz Padove.
U kamp u Istri gosti dolaze zbog prirode i mora, a novac im nije problem. Zato je usluga kao u filmovima.
''Ove godine nudimo jednu novost. To su osam luksuznih vila s privatnim jacuzzijem i bazenom. Svaka kućica ima svoga batlera koji im je dostupan 0-24 putem telefona i sve što zažele može im se dostaviti u kućicu'', objasnila je Federica Ukušić Rovina, vlasnica kampa.
I Zaton je krcat. Mobilne kućice rezerviraju se mjesecima ranije.
''Dio je to životnog stila naših gostiju jer omogućava boravak u prirodi i slobodu u kombinaciji s blagodatima modernog života'', kaže Frane Skoblar, voditelj marketinga.
Ima tu i dalje ljubitelja kući na kotačima. A i one su postale pravi luksuz. Vrijednost kampera ide do pola milijuna eura. Za taj novac može se pronaći i dvokatnica s bazenom na istoj lokaciji, ali Nijemci biraju kamp i ne bi ga mijenjali ni za hotel s pet zvjezdica.
''Na vlastitoj smo parceli, imamo slobodu. U hotelima smo dio sustava, ovdje doručkujemo i ručamo kad želimo'', govori Jurgen iz Njemačke.
Ni najam ovakvih vozila nije jeftiniji od 1000 eura na tjedan, a tu su još i put, troškovi parcela, struje, noćenja, pristojbi.
Takvi gosti u kampove dolaze i zbog sadržaja. Traže sportske aktivnosti, radionice za djecu, golf terene, bazene.
''Naše kamping vile unajmljuju gosti koji imaju izuzetno dinamičan poslovni ritam, koji žive užurban poslovni život unutar svog, mogli bismo reći, savršeno skrojenog odijela", objasnila je Lana Božović, organizatorica poslovanja Campa Olivija.
Potražnja za kampovima eksplodirala je u pandemiji. Svaki peti gost boravi u kampovima. A taj sektor sa 7,5 milijuna noćenja bilježi 60 posto bolje rezultate nego lani.
Jedan od najbljih hotela na Mediteranu
Malo naših hotela može se pohvaliti da su u rangu primjerice, pariškog Ritza. Magazin Forbes uvrstio ga je među devet najboljih hotela na Mediteranu ove godine.
This browser does not support the video element.
Vlasnik hotela koji ima samo osam soba, Goran Morović, otkrio je kako je ideja nastala iz maslinika.
''Uvijek slušamo priču da bi bilo dobro da objedinimo poljoprivredni proizvod i konačnu prodaju tog proizvoda. Mi smo to napravili maksimalno blizu pa je u masliniku od 1000 maslina nastao objekt u kojemu postoji prerada toga u maslinovo ulje, kušaona i smještaj po standardu vodećih svjetskih hotela'', naveo je vlasnik i otkrio koji gosti su najčešći - domaći.
Morović misli da u Hrvatskoj trebaju postojati sve vrste smještaja, a ne samo oni koji nude luksuz. ''Ljudi imaju različite budžete. Pitanje je u kojem omjeru koja vrsta. Mi smo otišli u ovom smjeru misleći da u ovoj zoni toga nema. S druge strane, mi smo na vratima Kornata, a tamo se nalazi flota različitih brodova. Ideja je bila da smo mi usidreni brod. Pružamo istu uslugu koju pružaju najveći brodovi za višestruko manje novaca nego što oni koštaju'', dodao je.
Za sve koji požele otići na odmor u ovaj hotel na Dugom otoku, za tjedan dana morat će izdvojiti oko 100.000 kuna, izvijestio je Dino Goleš.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr