od 14. studenog

Forbes Hrvatska starta 14. studenog, Đurđica Klancir glavna urednica: "Beskompromisno ćemo pisati o rješenjima koje za gospodarstvo u Hrvatskoj kroji vlast"

Đurđica Klancir Foto: DNEVNIK.hr
Najpoznatiji svjetski poslovni medij Forbes od 14. studenog počinje s radom u Hrvatskoj.

Novo digitalno izdanje Forbes Hrvatska bit će dragocjen izvor informacija za investitore, poduzetnike, i sve one koji su zainteresirani za dinamiku poslovne scene.

Kroz članke, analize, intervjue i ekskluzivne priče, čitatelji će moći pratiti trendove, razmatrati mogućnosti za poslovni rast i donositi odluke. Hrvatsko izdanje vodit će Đurđica Klancir, poznato ime s medijske scene.

"Hrvatska već ima utjecajne poslovne medije, ali uvjerena sam da će Forbes Hrvatska donijeti mnogo toga novog. Želimo pokazati dobre primjere poduzetničke prakse, predstavljati poduzetnike koji unatoč svim teškoćama uspijevaju biti inovativni i hrabri, informirati o događanjima i trendovima na hrvatskoj ekonomskoj sceni, ali i biti kopča prema informacijama i modelima koje predstavlja globalna Forbes mreža.

Pročitajte i ovo provjerite zalihe Popularni lanac trgovina povlači dva proizvoda: Opasni su, vratite ih

Beskompromisno ćemo pisati o rješenjima koje za gospodarstvo u Hrvatskoj kroji vlast, ali i prenositi mišljenja i prijedloge kompetentnih domaćih sugovornika koji smatraju da postoje i drugi, bolji, mogući modeli.

Voljeli bismo postati redovno štivo za hrvatske poduzetnike i menadžere, i etablirane i one koji tek započinju karijere, ali i ne samo za njih - nego i za opinion makere i sve one koji razumiju da razvoj svih segmenata društva počinje upravo s gospodarskim razvojem", ističe urednica Forbes Hrvatska.

Đurđica Klancir prisutna je na hrvatskoj medijskoj sceni dugi niz godina kao novinarka i urednica u mnogim značajnim medijskim projektima. Bila je glavna urednica Globusa, Business.hr-a, tportala kao i Euractiv.hr-a. U ožujku 2023. godine pridružuje se Adria News timu kao urednica posebnih digitalnih sadržaja.

Diplomirala je politologiju na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, a novinarstvom se počela baviti još kao studentica. Zbog serije istraživačkih tekstova objavljenih na portalu Net.hr 2019. članovi Hrvatskog novinarskog društva izabrali su je za novinarku godine.

Pročitajte i ovo Stambeno pitanje Potreba, a ne luksuz: Ne mora država svakome dodijeliti stan ili kuću, ali jednu obavezu ipak ima

Hrvatsko izdanje samo je jedno od pet licenciranih izdanja koje u regiji pokreće kompanija United Media kroz strateško partnerstvo s Forbesom.

Forbes Hrvatska će, kao i izdanja u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Sloveniji i Crnoj Gori, u potpunosti imat pristup svim Forbes sadržajima, ali će donositi i lokalne priče.

Iskusni timovi novinara i urednika iz regije nastojat će kreirati jedinstven sadržaj prilagođen interesima i potrebama publike.

Kroz partnerstvo s Forbesom, kompanija United Media, koja posluje u okviru United Grupe, učvršćuje poziciju medijskog lidera u jugoistočnoj Europi.

Kompanija u svom portfelju ima više od 120 medija: 60 televizija, 40 portala, kao i radiostanice i tiskana izdanja. Posluje u osam zemalja i zapošljava 4200 osoba.

Povezane teme