Svakodnevno korištenje autobusa umori putnike. Posebno im smeta kašnjenje i nedolazak na vrijeme. Putnici se posebno žale na botinečku liniju jer je kratka. Trebala bi biti brza i točna, no često nije.
Nije samo linija prema Botincu u škripcu. Pero Barišić čekao je autobus za Blato skoro 2 sata. Žalio se mnogo puta, no samo bi mu odgovorili da je to normalno.
O nedolasku autobusa na vrijeme poslali smo i službeni upit u ZET, tek kratko u telefonskom razgovoru odgovorili su nam da sve možemo saznati u ponedjeljak.
Kašnjenja su svjesni i u Sindikatu. Kažu da je veliki problem to što drugi vozači ne pošuju žutu traku, posebno u najprometnijim satima.
Anto Jelić iz Sindikata vozača i prometnih radnika ZET-a komentirao je akcije sindikata koje su već poduzete. „To je sustavno kašnjenje i mi smo već inzistirali i na promjeni vremena, znači duljine vremena od točke A do točke B, što, naravno, iziskuje i povećanje broja autobusa. Ako piše putniku da autobus treba krenuti u 10:45, on treba krenuti u 10:45“, izjasnio se Jelić.
Ako autobus ili tramvaj ne dođu na vrijeme na stanicu, dok čekate možete poslati e-ispričnicu. Tamo upišete svoje ime i prezime, mail adresu i broj tramvajske ili autobusne linije koju čekate a koja nije došla na vrijeme.
E-ispričnicu možete koristiti kod svog poslodavca, ako ste primjerice zakasnili na posao, kao dokaz da autobus ili tramvaj uistinu nije došao na vrijeme. Od toga je svakako bolje poštovanje voznog reda.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr