Javna televizija koja na godinu od pristojbe zaradi milijardu i dvjesto milijuna kuna morat će smanjiti broj reklama. U udarnom terminu od 18 do 22 sata neće smjeti biti više od 4 minute reklama. Za ovakvu promjenu HRT ima godinu dana prilagodbe tijekom koje smiju imati 6 minuta reklama.
HDZ i SDP postigli su rijetko viđeno suglasje oko ovog zakona, te zajednički, putem Odbora za medije, uputili nekoliko amandmana.
>> Saborski zastupnici složni oko Zakona o HRT-u
>> VIDEO: Prebrojite koliko je zastupnika danas došlo na posao
'Zakon predviđa obvezu HRT-a utvrđivanja, javnog objavljivanja cijena, oglašavanja i ostalih komercijalnih usluga, a Odbor smatra da bi to trebalo izbaciti iz zakona', pojsanio je SDP-ov Nenad Stazić dok je Miilorad Pupovac za to da se 6 minuta reklama u udarnom terminu produži i na 2012.
Zastupnica Marijana Petir smatra da je novi zakon najoptimalniji.
' On zadovoljava i potrebe HRT-a, ali ostavlja prostor za zaradu i komercijalnim televizijama koje se bore ba tržištu. U narodu bi rekli da smo ovim zakonskim rješenjem postigli da je vuk sit, a koza cijela.