“Konkretne datume još nemamo, no u kontaktima s Vijećem za vodne usluge, i dalje se nastoji dobiti povećanje cijena”, rekao je Marko Blažević na konferenciji za medije u Zagrebačkom holdingu.
Rekao je to odgovarajući na novinarska pitanja kada se može očekivati odobrenje Vijeća za vodne usluge za poskupljenje vode u Zagrebu. To je vijeće u ožujku ove godine stopiralo podizanje cijena, a nakon toga su s tom gradskom tvrtkom nastavili razgovore oko izračuna novih cijena.
Blažević je pojasnio da se još uvijek rade izračuni, ali i da će u studenom to vijeće usvojiti nove smjernice za izračun cijena vodnih usluga, kojima će se od početka sljedeće godine morati prilagoditi svi vodovodi u Hrvatskoj.
“S tim da nastojimo da možda i ove godine uspijemo dobiti povećanje cijena. Ali konkretne datume još nemamo. Dakle, 1.siječnja najkasnije, a možda i ranije”, poručio je Blažević ponovivši da motivi i ciljevi poskupljenja da se poboljša sustav održavanja i smanje gubici i dalje postoje.
Osvrnuo se na puknuće vodovodne cijevi u Novom Zagrebu, istaknuvši da ona nije pukla, već je oštećena tijekom radova na popravku toplovoda.
“Izvođač koji radi na toplovodu prilikom iskopa oštetio je našu cijev. U roku nekoliko minuta došli smo na teren, u jedno 20 do 30 minuta zaustavljeno je istjecanje vode, a sada se ispumpava voda iz rova koji je iskopan za toplovodnu cijev”, rekao je Blažević.
Sama sanacija cijevi bit će nastavljena tijekom dana.
Digitalno plaćanje računa
Zagrebački holding je na konferenciji za medije predstavio nove, digitalne mogućnosti plaćanja računa za građane.
Voditeljica sektora za odnose s korisnicima Kristina Šalković istaknula je kako se od sada, svi računi koje Holding i njegove podružnice izdaju građanima, mogu bez naknade platiti putem Keks Pay aplikacije.
“Riječ je o računima za Gradska groblja, objedinjenom računu Zagrebačkog holdinga, Vodoopskrbe i odvodnje te Gradske plinare”, istaknula je Šaković.
Napomenula je da se time pojednostavljuje plaćanje računa samim građanima, a ova usluga će Holdingu donijeti smanjenje operativnih troškova tiskanja i slanja fizičkih uplatnica građana, a time će doprinijeti i zaštiti okoliša.
Napomenula je da je do sada, s obzirom da se u zadnjih godinu dana putem te aplikacije mogao platiti samo jedan od tih računa, aplikaciju za te svrhe koristilo četiri i pol tisuće korisnika. U posljednja dva tjedna je zbog ovog unaprjeđenja zaprimljeno još pet tisuća zahtjeva za digitalnim plaćanjem putem te aplikacije.