Kvaliteta usluga u istraživanju provedenom na na uzorku od 1048 ispitanika ocijenjena je prosječnom ocjenom 3,77 što je, kazao je Čović, solidan vrlo dobar, komunalne usluge pritom su dobile ocjenu 3,47, a prometne nešto nižu (3,24), odnosno zadovoljstvo pružanja usluga korisnici Holdinga ocijenili su prosječnom ocjenom 3,49.
Anketa nedvojbeno potvrđuje ono što smo znali, kazao je Čović, da su građani vrlo zadovoljni kvalitetom usluga Plinare, Vodoopskrbe i odvodnje, Čistoće, a nešto manje razloga za zadovoljstvo imaju kod usluga koje pružaju u održavanju prometnica. To je, dodao je, povezano s mogućnostima gradskog proračuna, ali i jasan putokaz da u sljedećim godinama i u tom segmentu treba uložiti više sredstava i više napora i kroz male komunalne akcije i kroz redovne programe održavanja cesta, naglasio je.
Anketa nedvojbeno potvrđuje da su građani zadovoljni i javnim prijevozom, a druga je stvar, kazao je Čović, što Holding nije zadovoljan politikom financiranja javnog prijevoza u Zagrebu.
>> Zagrebački župan Bandića nazvao neodgovornim, a njegove izjave neprimjerenim
Umjereno zadovoljstvo građana, kako je rekao, za sve u Holdingu bit će motiv da iz dana u danu budu bolji. 'Ozbiljni smo ljudi, nismo neumjereni, znamo da Holding može bolje i hoće bolje, ali za razliku od jednog dojma koji ljudi mogu pogrešno steći na temelju raznih napisa, izjava, koje imaju drugi kontekst, često politički, često manipulativni, mi smo provodeći anketu kod korisnika naših usluga dobili potvrdu onoga što i mislimo - da građani imaju razloga biti zadovoljni kvalitetom naših usluga', rekao je.
Posebno ga veseli da značajno pada broj 'žučnih poziva kojima građani izražavaju nezadovoljstvo' i raste broj pohvala, a istaknuo je i to da 73 posto ispitanika smatra da su djelatnici Holdinga profesionalni i uslužni. Istaknuo je i opredjeljenost Holdinga na nultu stopu tolerancije prema korupciji. 'Sve mjere koje smo poduzeli pokazuju da ta negativna tema ne stanuje u našoj tvrtki', kazao je.
Ispitivanje na uzorku od 1048 ispitanika proveo je Holdingov Centar za usluge kroz 31 pitanje, a direktor Službe za korporativne komunikacije Dušan Viro najavio je da će se nastaviti provoditi dva puta godišnje. Pitanje o zadovoljstvu korisnika cijenom pojedine usluga, kazao je, nisu postavili 'jer je uvijek cijena previsoka'. No, dodao je, bit će postavljeno u idućoj anketi.
Viro je odbacio povezanost ankete s predstojećim lokalnim izborima kazavši da anketu nisu mogli prije provoditi jer nije postojao Centar za korisnike te istaknuo da nisu mogli znati kakvi će biti rezultati. (Hina)
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook