Effie Worldwide i Warc, globalni marketing intelligence servis, objavili su danas u Cannesu globalne rezultate Effijevog indeksa učinkovitosti. Agencija Bruketa&Žinić OM na tom je indeksu rangirana kao druga najučinkovitija neovisna agencija na svijetu i to ispred velikih svjetskih agencija kao što su Wieden+Kennedy i Jung von Matt.
Riječ je o indeksu koji mjeri najučinkovitije marketinške ideje diljem svijeta, a računa se prema finalistima i dobitnicima nagrada na 39 svjetskih Effie natjecanja u protekloj godini. Effie svojim priznanjima potvrđuje postignuće zadanih ciljeva i rezultata što je ujedno i glavna zadaća marketinških komunikacija.
Sanja Petek Mujačić, izvršna direktorica reklamne agencije Bruketa&Žinić OM tim je povodom izjavila: “Kreativna rješenja su uvijek i učinkovita rješenja. Smatramo da se efikasnost u tržišnom komuniciranju postiže prije svega dobrom suradnjom između agencija i naručitelja, te kada se kreativna rješenja temelje na strateškom promišljanju i temeljitoj analizi.”
Prema globalnom Effie indeksu Unilever je najučinkovitiji svjetski oglašivač, McDonald's je najučinkovitiji brend, WPP Group je najučinkovitiji holding, Ogilvy & Mather su najučinkovitija mreža reklamnih agencija, dok je njihov Ogilvy & Mather (Mumbai) najučinkovitiji ured, a McKinney (Durham, NC, USA) su najučinkovitija svjetska neovisna reklamna agencija.
>> Otkrili recept uspjeha u novim medijima i društvenim mrežama
Bruketa&Žinić OM čine reklamne agencije Bruketa&Žinić OM Zagreb, Popular Bruketa&Žinić OM Beograd, Bruketa&Žinić OM Baku, brand konzultanti Brandoctor, digitalna agencija Brlog, te Brigada - studio za projektiranje i optimizaciju prodajnog mjesta, produkt dizajn i arhitekturu.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.