Dobri rezultati u kolovozu, kako je procijenjeno, dodatno su popravili turistički status Hrvatske na Mediteranu. Po njihovu mišljenju od Hrvatske su uspješniji jedino Tunis i Turska. Vodeći ljudi u turizmu najavili su kako već počinju pripreme za iduću sezonu, koja bi trebala biti još teža. Kako kažu, dogodine nas očekuje borba za svakog gosta. 'Jedna Španjolska i jedna Francuska i jedna Italija ne mogu si dopustiti da imaju tri godine za redom minusa', rekao je ministar Bajs.
>> Zavladao optimizam: Očekuje se i uspješna posezona
Hrvatski turizam na Mediteranu drži treće mjesto, bolje rezultate imaju jedino Tunis i Turka. U promociju turizma utrošeno je rekordnih 28 milijuna eura. 'Podatak da je zamijećenost naše kampanje: Kad srce kaže ljeto, kaže Hrvatska, bio 72 posto, na domaćem tržištu', rekao je Niko Bulić, presjednik hrvatske turističke zajednice. Kako kažu dužnosnici moglo bi ispasti bolje nego se očekivalo. Pad potražnje za skupim hotelima ipak pokazuje da je Hrvatska još daleko od proklamiranog elitnog turizma.