SPAR donosi

Ameriku i Rim zamijenili su Dalmatinskom zagorom! Ovi su se hrabri ljudi odlučili ostaviti velike poslovne karijere i otišli na selo živjeti vlastiti san

Sjajnu poduzetničku ideju, ali i njenu realizaciju donosi sedma epizoda Startaj Hrvatska. Njezina glavna akterica je Brankica Borović sa svojom Viktoria prirodnom kozmetikom, čija je baza domaće magareće mlijeko.

Brankica sa suprugom Paolom i kćerkicom Viktoriom, odakle brend i vuče naziv, živi u malom mjestu Radučić, nedaleko od Knina, no nije oduvijek bilo tako. Ova profesorica engleskoga jezika i književnosti otišla je u Ameriku na doškolovanje, a Italiju je odabrala za postdiplomski studij gdje je živjela u Rimu.

Osim novih znanja, Brankica je u Italiji pronašla i ljubav. Paolo Alessandro Mari radio je u marketingu te su oboje imali zavidne karijere, no ono što nisu imali jest slobodno vrijeme, čemu svjedoče i njegove riječi: ''Imaš malo vremena za sebe i druge. Nemaš život, imaš vrijeme, ali samo pola sata da pojedeš, pogledaš seriju i odeš spavati.''

Tako je bilo sve do dolaska u Radučić, selo u kojem je Brankica provela djetinjstvo. ''Ja sam svuda kasnije živjela – i po Balkanu i po Europi i u Americi, ali taj osjećaj te slobode nekako sam uvijek vezala za Radučić'', prisjeća se Brankica koja je sa suprugom odlučila užurbani život u različitim velegradima zamijeniti mirom u tom selcu.

Radučić Foto:Nova TV

Brankica i Paolo tako su okrenuli novi list, ostavili su sve što su imali iza sebe, izgradili kuću i promijenili karijere. ''Onda kreće naš novi zajednički put od 2015. kada je i otvoren OPG na temelju smilja koje smo posadili.'', kaže Brankica koja se tada sa suprugom počela baviti prirodnom kozmetikom.

Kao i u drugim poslovima početak nije bio jednostavan, no upornost je nadjačala sve izazove. ''Prije nego što sam došao ovdje, motiku sam vidio samo u muzeju.'', ispričao je Paolo koji sada osim s motikom radi i ručnom frezom kao i svim strojevima potrebnim za njihovo poslovanje.

Pročitajte i ovo SPAR donosi Napustili su velegrad i posao menadžera pa u Dalmatinskoj zagori pokrenuli posao: ''Svi nam se čude, ali mi nismo ludi, baš volimo živjeti na selu''

Uz prvotni posao sa smiljem Brankica i Paolo odlučili su kupiti i magarce, a onda se rodila ideja: ''Zašto mi to mlijeko ne bi muzli i stavili ga u kremu?'', upitala se Brankica koja je već tada bila svjesna njegove skupoće na tržištu, ali i djelotvornosti.

Kada se sve posložilo, ovom se bračnom paru dogodio jedna od najvažnijih životnih trenutaka, rođenje kćeri koja je, iako mala, također dio ove lijepe poduzetničke priče. ''Naša kozmetika, brend, nazvali smo ga po našoj trogodišnjoj kćerki Viktorii jer ona je nešto najljepše i najdublje najdragocjenije što nam se ikada moglo desiti.'', kaže Brankica koja svoj brend opisuje kao dug i naporan proces kako bi se izrodilo nešto iz ljubavi.

Kći Viktoria Foto:Nova TV

Tako su s krša Dalmatinske zagore došli krema za lice i gel za tuširanje s magarećim mlijekom. Čaroban sastojak Viktoria prirodne kozmetike zapravo je proces njezina nastajanja unutar zatvorenog, kontroliranog lanca. Cijeli se postupak odvija upravo u njihovom malom, ali odlično opremljenom laboratoriju što omogućava praćenje svih faza proizvodnje.

Međutim, što i kuda sa sjajnim proizvodom iznimne kvalitete, ako za njega nitko ne zna, pitala se Brankica. Upravo ju je to ponukalo na prijavu za projekt Startaj Hrvatska. Nakon audicije u kojoj je predstavila svoj proizvod, ali i poduzetničku priču stiglo je vrijeme za audit kontrolu SPAR-a.

Viktoria prirodna kozmetika Foto:Nova TV

Kontrola kvalitete pogledala je proizvodnju i dokumentaciju kako bi provjerili jesu li proizvodi sigurni za potrošače. Brankica je bila iznimno zahvalna na profesionalnoj podršci koju joj je pružio SPAR: ''Nama je ta audit kontrola otvorila mnogo vrata.''

Jedna od vrata bila su i ona Helmuta Fenzla, predsjednika Uprave SPAR Hrvatska. Nakon početnog predstavljanja Brankica je priznala kako su mnogo toga naučili u hodu, ali i da smatra kako su se dobro snašli, no Fenzla su zanimale konkretne činjenice: ''Zašto bi kupac odabrao baš vaše proizvode'', upitao ju je. Brankica je odgovorila kako se na tržištu ne može naći krema pristupačne cijene s magarećim mlijekom, osobito u lancu supermarketa namijenjenih široj publici. Nakon njezina izlaganja i predsjednik uprave SPAR Hrvatska imao je spremne riječi upućene njoj: ''Ja bih vama prenio jednu poruku, moja poruka je da ste ušli u projekt Startaj Hrvatska.'' Brankica je ove riječi primila vrlo emotivno uz veliku zahvalnost.

SPAR je od njih naručio pet tisuća komada VIKTORIA kreme od magarećeg mlijeka i tri tisuće komada gela za tuširanje od magarećeg mlijeka Foto:Nova TV

Nakon lijepih vijesti koje je podijelila s obitelji uslijedio je još jedan vrlo važan razgovor, onaj sa Žanom Lovrić, direktoricom nabave prehrane NF1 SPAR Hrvatska koja joj je priopćila količinu narudžbe. ''Dok vaš proizvod dođe na police SPAR-a mi moramo napuniti ovo skladište'', započela je Lovrić i nastavila: ''Zato će SPAR Hrvatska od vas naručiti VIKTORIA kreme od magarećeg mlijeka pet tisuća komada i tri tisuće komada gela za tuširanje od magarećeg mlijeka.'' Sreću, uzbuđenje i zahvalnost Brankica nije mogla sakriti kao ni oduševljenje činjenicom da će njeni proizvodi stajati na policama odabranih SPAR supermarketa i INTERSPAR hipermarketa.

Emisija Startaj Hrvatska prati osam poduzetničkih priča i osam odličnih proizvoda koje je Nova TV zajedno sa SPAR Hrvatska odabrala među stotinama prijava pristiglih na projekt Startaj Hrvatska. Oni koji se pokažu doraslima ovome izazovu potpisat će ugovor sa SPAR Hrvatska, ali samo jedan proizvod, onaj najuspješniji u kontekstu proizvoda, ali i razvoja poduzetnika te s najboljim prodajnim rezultatima, postat će Hrvatski hit-proizvod 2021. godine te zauzeti posebno mjesto na policama svih INTERSPAR i odabranih SPAR trgovina diljem Hrvatske.

 

Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom SPAR Hrvatska po najvišim profesionalnim standardima.