Naime, prema rezultatima financijske istrage što su je proveli USKOK i Porezna uprava, sav je novac, ukupno 35 milijuna kuna, uplaćen tvrtki Eurokamion, zastupniku Iveca za Hrvatsku, piše Večernji list. S njihova se računa taj novac transferirao na račune četiriju hrvatskih tvrtki koje su radile nadogradnju kamiona te se prelio u Ivecovu centralu u Italiji. Financijska je istraga, prema pisanju Večernjeg, bila vrlo temeljita i započela je pribavljanjem carinskih deklaracija za sva vozila s točnim podacima o broju šasije, o tome kada su kamioni ušli u Hrvatsku, do toga kako su dobili ovjere, prošli provjeru carine. Istraga je utvrdila da je novac za kamione, kompletni iznos, Ministarstvo obrane uplatilo 20. siječnja 2005. godine.
>> 'Izravna pogodba dogovorena da ne propadne novac iz proračuna'
Trag novca doveo je do četiri tvrtke koje su radile nadogradnju kamiona. Poreznici su od njih dobili ugovore sklopljene s Eurokamionom, provjerili cijene poslova koje su bile ugovorene te provjerili sve uplate koje su im nakon toga obavljene. Pokazalo se da je sve uredno te na usluge plaćen i porez državi. Posebna stavka u provjeri bila je analiza svih financijskih transakcija od početka 2004. zaključno sa 2005. godinom, a koje su s računa Eurokamiona išle prema fizičkim i pravnim osobama. Istražitelj koji se bavio tim dijelom posla tvrdi da nije utvrđeno baš ništa što bi upućivalo da je makar i mali dio od spornih deset milijuna kuna otišao na neki sumnjiv račun. Jedino što je privuklo pozornost jest to da je Eurokamion, kojem je 36 milijuna uplaćeno na poslovni račun, odmah uzeo 29,6 milijuna i uložio u invest fond.
Novac su nekoliko dana držali u fondu, a onda ga uzeli uz zaradu od 400.000 kuna. Izvor iz istrage tvrdi da se provjeravao i svaki račun u kooperantskim tvrtkama koje su radile nadogradnju. Ta su poduzeća prošla poseban porezni nadzor, a za svaki račun koji je bio imalo sumnjiv tražio se vezani nadzor, odnosno provjera u poduzeću je li usluga obavljena, piše Večernji list.