"KAO NA MIROGOJU"

PROBLEMI NA ADVENTU KOD VELESAJMA Evo što o svemu kaže Turistička zajednica Grada Zagreba

Slika nije dostupna
Podsjetimo, zakupci se žale kako im je promet vrlo slab te da zbog loše organizacije tu lokaciju posjećuje malo ljudi. S druge strane, predstavnici koncesionara tvrde da je ondje bilo 25 tisuća posjetitelja te da je održan čitav niz programa.

Problemi zakupaca na adventskoj lokaciji kod Zagrebačkog velesajma, gdje se odvija projekt nazvan Ledena bajka Djeda Mraza, a o kojima je DNEVNIK.hr jučer pisao, izazvali su velik interes javnosti.

Podsjetimo, zakupci se žale kako im je promet vrlo slab te da zbog loše organizacije tu lokaciju posjećuje malo ljudi. Jedan je ustvrdio i "kako je ovo isto kao da je kućicu stavio na Mirogoju". Vele da je prvih desetak dana i bilo nekih programa, no sada više nema praktički ničega. S druge strane, predstavnici koncesionara tvrde da je ondje bilo 25 tisuća posjetitelja te da je održan čitav niz programa, što za djecu, što za odrasle.

"Podržavanjem ovog projekta TZGZ je htio pomoći revitalizaciju blagdanskih događanja u sklopu Zagrebačkog velesajma te proširiti ponudu na Novi Zagreb." Budući da se ovaj projekt odvija "pod kapom" manifestacije Advent u Zagrebu, zbog koje je i ove godine Zagreb proglašen najboljom adventskom destinacijom u Europi, s ovom smo problematikom upoznali i nadležne u Turističkoj zajednici Grada Zagreba. U odgovoru koji smo primili istaknuli su kako je TZG planirao podržati projekt Ledena bajka Djeda Mraza s ukupno 100.000 kuna, od čega je koncesionaru već isplaćeno 60.000, dok će ostatak sredstava dobiti ako završni izvještaj koncesionara o realizaciji programa bude uredan i troškovi budu opravdani.

Dodaju kako je projekt za sufinanciranje prijavio sam organizator, i to nakon što se prehodno dogovorio "direktno sa Zagrebačkim Holdingom – Podružnica Zagrebački velesajam, pri čemu TZGZ nije bio i nije trebao biti uključen u samu implementaciju i izvedbu projekta". Ističu da je program projekta koji im je dostavio organizator sadržavao "Dvorac Djeda Mraza s prigodnim programima, klizalište s tematskim programima i Iglu park" te kako je "podržavanjem ovog projekta TZGZ htio pomoći revitalizaciju blagdanskih događanja u sklopu Zagrebačkog velesajma te proširiti ponudu na Novi Zagreb s obzirom na opterećenost centra grada".

Navode i da su oni (TZGZ, op. a.) odradili promocijski dio događanja Ledene bajke Djeda Mraza, kao i za sve ostale lokacije unutar manifestacije Advent u Zagrebu.

Darja Dragoje, voditeljica Odnosa s javnošću TZGZ-a, pojasnila nam je kako je praksa da se koncesionaru ne isplaćuju odjednom sva sredstva, baš zato da bi se osiguralo da ispuni ono što je naveo u svom programu. Stoga se dvije trećine isplaćuju odmah, a ostatak po primitku završnog izvještaja, ako se pokaže da je program ispoštovan te da postoje sve potrebne fakture.

Dodala je i kako djelatnici TZGZ-a povremeno obilaze lokacije na kojima se odvijaju sadržaji, ne bi li se uvjerili da je sve u redu, no to se ne odvija po nekoj ustaljenoj shemi. "Mi ne želimo biti policajci, ali ako je nešto loše, to sigurno ne pridonosi dobrom imidžu Adventa u Zagrebu."

Navela je i da se eventualnim neispunjavanjem programa, ako ono bude ustanovljeno, potom bavi pravna služba, a u konačnici od koncesionara koji nije ispunio svoje obveze može biti zatraženo i da vrati sredstva koja je primio od TZGZ-a.

Ipak, podsjetila je i da je ovo tek prva godina da se na toj lokaciji odvijaju neki programi u sklopu Adventa u Zagrebu te da je svakako potrebno vremena da sve zaživi.